וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר מחוץ לסגל ירושלים למשחק נגד נהריה, גם דאוסון בראשון לציון

28.10.2016 / 17:20

הסנטר נמצא בארצות הברית ויפספס את משחק הבית נגד הסגולים (שבת, 20:30, ספורט 5), שון ג'ונס בספק. כוכב האלופה, ששב מה-NBA, יחכה לפחות שלושה ימים ולא ישחק נגד קרית גת באשקלון

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: הניצחון של הפועל ירושלים בלובליאנה

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שתי התמודדויות. בירושלים תארח הפועל ירושלים, אחרי הפסד הליגה לגלבוע/גליל והניצחון על אולימפיה לובליאנה את עירוני נהריה שמחפשת מעט יציבות. אמארה סטודמאייר לא בארץ, ואילו שון ג'ונס בספק. מכבי קרית גת מחפשת ניצחון רשמי ראשון ותנסה להשיגו על חשבון האלופה מכבי ראשון לציון, שמגיעה עם רצף של שלושה ניצחונות ועדיין ללא שון דאוסון שהבכורה המחודשת שלו לעונה הזאת תידחה לפחות ליום שלישי הקרוב.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
אמארה יחסר לירושלים/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - עירוני נהריה (20:30, ספורט 5)

שבוע הפכפך עבר על סגנית האלופה מירושלים. הוא החל בהפסד חוץ מפתיע לגלבוע/גליל, העולה החדשה, במשחק בו הציגו השחקנים של סימונה פיאניג'ני כדורסל לא טוב ונכנעו לאגרסיביות של המארחת. ארבעה ימים לאחר מכן ירושלים התגברה די בקלות על אולימפיה לובליאנה בחוץ ביורוקאפ, והיא קרובה להעפיל לשלב הטופ 16, בזכות שני ניצחונות בשני משחקי הפתיחה. במועדון נכנסים לשבוע של שני משחקי בית נגד נהריה ולוקומוטיב קובאן ורוצים ליצור מומנטום חיובי. אמארה סטודמאייר לא נרשם למשחק מאחר ונסע לארצות הברית מיד בסיום הניצחון בסלובניה, ואילו שון ג'ונס נמצא בספק בשל הפציעה שמנעה ממנו לשחק בלובליאנה.

"אנחנו שמחים מאוד לחזור הביתה אחרי שלושה שבועות ולפגוש שוב את האוהדים שלנו", אמר המאמן פיאניג'ני לקראת ההתמודדות, "התגעגענו אליהם ואני בטוח שהאנרגיה והתמיכה שלהם יעזרו לנו במשחק הקשה מחר. נהריה היא מהקבוצות הטובות בליגה, יש להם סגל עמוק עם גובה טוב. אנחנו נצטרך להיות מרוכזים ונחושים משך כל 40 הדק' על מנת להשיג תוצאה טובה".

פתיחת העונה המגומגמת של עירוני נהריה המשיכה גם השבוע כשהסגולים רשמו הפסד מאכזב במסגרת ליגת האלופות לנימבורק הצ'כית, וזאת לאחר שהובילו במחצית והיו צמודים בשלבים האחרונים של ההתמודדות. מה שהוביל להפסד של נהריה, כמו להפסדים בתחילת העונה בליגה הוא קבלת החלטות לא טובות בדקות הסיום, ובקבוצה מקווים שאם יגיעו למשחק צמוד נגד ירושלים בארנה, יקבלו שחקני המפתח החלטות טובות יותר. יינסי גייטס יחזור למשחק נגד הקבוצה שהחתימה אותו בעונה שעברה אך בחרה להשאילו ולשחררו בקיץ.

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
אלפסי ינסה להפתיע את ירושלים/אדריאן הרבשטיין

מכבי קרית גת - מכבי ראשון לציון (20:25, פריצות בספורט 5)

ארבעה משחקים רשמיים, ארבעה הפסדים, הדחה מגביע המדינה כבר בסיבוב א' והמקום האחרון בטבלה - זה המאזן העגום של הקבוצה הדרומית עד כה. בקרית גת מאוכזבים מהיכולת, אבל ממש לא מתכוונים להשבר - הקבוצה החתימה לקראת סוף השבוע את הגארד ג'סטין קרטר שיצטרף לקבוצה רק במהלך השבוע הבא ויחליף את דבו ג'וזף בסגל. במועדון יודעים שהם מגיעים כאנדרדוג מול הכתומים, אך ינסו להביא יותר אנרגיות ונחישות מהמשחקים הקודמים כדי לצאת עם ניצחון בכורה לעונה זו. קרטיס קלי ימשיך לשחק במקומו של מרקו קילינגסוורת' הפצוע.

שלושה ניצחונות רצופים השאירו את ההפסד המאכזב של ראשון לציון להפועל תל אביב מהמחזור השני מאחורי הקבוצה של אריק שיבק, והאלופה שוב נראית חזקה ומבטיחה. השבוע חזר לקבוצה שון דאוסון, שנחת בארץ רק ביום שלישי, החל להתאמן אתמול, אך לא נרשם לסגל למשחק באשקלון ולא ישחק מחר. בקבוצה קיבלו החלטה בשלב זה שלא לבצע שינוי נוסף בסגל, ולהמשיך עם אבי בן שימול כרכז יחיד, אך לא מן הנמנע שאחרי קליטתו מחדש של דאוסון יבוצע המהלך ויצורף שחקן במקומו של אחד מהגארדים-פורוורדים הזרים: פטריק ריצ'רד או אנתוני הילארד. בינתיים בראשון רוצים לצאת עם ניצחון לקראת משחק החוץ הקשה בליגת האלופות, בטורקיה נגד קרשיאקה.

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. אבי כהן
עדיין לא בסגל של שיבק. דאוסון/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully