וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "רונאלדו לא מודאג, אבל יכול להיות שהוא קצת כועס"

מאמן ריאל מדריד התייחס למיני בצורת של הכוכב הפורטוגלי: "הוא רוצה להבקיע וזה נורמלי. הבעיה היא שהוא הציב רף כל כך גבוה וכאשר הוא לא מבקיע משחק או שניים, כולם חושבים שיש בעיה"

one

בוידאו: ריאל מדריד מנצחת את אתלטיק בילבאו 1:2

ריאל מדריד תתארח מחר (שבת, 17:15, ערוץ 50) אצל אלאבס, ותנסה להמשיך לשמור על מקומה בראש טבלת הליגה הספרדית. לפני חמישה ימים הבלאנקוס ניצחו את אתלטיק בילבאו 1:2, כאשר אלברו מוראטה כבש את שער הניצחון. אחד הרגעים הזכורים מאותו משחק היה כאשר כריסטיאנו רונאלדו הניף את ידו לאחר השער של מוראטה, מה שגרם לאנשים רבים לבקר את הפורטוגלי, שנראה מאוכזב מכך שלא הוא זה שכבש. רונאלדו לא כבש שער כבר 180 דקות במשחקי הקבוצה, ומלבד התסכול של השחקן עצמו, נראה שאנשים רבים בעולם הכדורגל מאוד מופתעים מה"בצורת" של הכוכב.

מי שהתייחס לאותן ביקורות הוא מאמן ריאל, זינאדין זידאן, שלא נשמע מודאג במיוחד: "זה תמיד אותו דבר. כריסטיאנו הציב רף גבוה כל כך וכאשר הוא לא מבקיע משחק או שניים, כולם חושבים שיש בעיה. הוא זה שצריך לחיות עם זה, זה מה ששחקנים יוצאים מן הכלל עושים. האם הוא מודאג? הוא לא נראה ככה, אבל יכול להיות שהוא קצת כועס".

עוד בנושא:

שבת בספרד: רונאלדו רוצה לשבור בצורת, אצילי וגרנאדה אצל ברצלונה

זינדין זידאן, כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
"מה שהוא עשה בשנה האחרונה זה פשוט מדהים"/GettyImages

הצרפתי הוסיף: "מה שהוא עשה בשנת 2016 לא רק מבחינה אישית, אלא גם מבחינה קבוצתית, זה פשוט מדהים. גם הוא יודע שזה קרה בזכות העבודה הקשה שהוא משקיע והודות לאנשים ולשחקנים שמסביבו". לגבי המשחק הקרוב מול אלאבס אמר: "זה יהיה משחק קשה מול קבוצה שעדיין לא הפסידה בבית. אם אנחנו רוצים להשיג תארים בסוף העונה, עלינו להגיע מוכנים לכל משחק. כל משחק הוא שונה ואסור לחשוב שמשחקים מסוימים יהיו קלים יותר, כי זו טעות".

גם כובש שער הניצחון מול בילבאו, אלברו מוראטה הגן על הפורטוגלי ואמר: "כאשר מישהו רגיל להבקיע כמעט 70 שערים בעונה הוא כמעט מכור לכך. עבורנו הוא השחקן החשוב ביותר בקבוצה וכמובן שאנחנו מקווים שהוא ימשיך להבקיע, אך הוא לא מכונה. גם הוא אנושי, למרות שלעיתים זה נראה שהוא הגיע מכוכב אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully