וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: איסמעיל ריאן תופקד כמגן ימני, קגלמאכר בלם

ואליינטה הפצוע שוב לא התאמן ומולנסטיין מתכנן שינוי מפתיע מול אשקלון. היריבה חולמת על נקודה. רייכרט יפתח בהפועל תל אביב, שיימן שוב מגן ימני. אלבז ויצחק יתופקדו ביחד בכפר סבא

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

משחקי השבת

16:00: בני סכנין - הפועל חיפה (דוחא, שופט: אלון יפת)

18:15: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא (המושבה, שופט: אוראל גרינפלד)

20:00: הפועל רעננה - מ.ס אשדוד (נתניה, שופט: נאאל עודה)

20:30: מכבי חיפה - הפועל אשקלון (אצטדיון חיפה, שופט: יגאל פריד)

14:52 בני סכנין: השער של יובל אבידור הקנה לו ככל הנראה את המקום בהרכב כשג'וד נורוו יוסט לעמדת חלוץ המטרה. עלי עוסמאן כשיר ויחזור לסגל אך ניראה שבעקבות היכולת הטובה מול הפועל אשקלון מוחמד זבידאת ימשיך לפתוח (שלמה וייס).

14:40 הפועל רעננה: חיים סילבס היה מאוד מרוצה משני הניצחונות האחרונים. המאמן לא יבצע שינויים בהרכב וה-11 שפתחו נגד הפועל כפר סבא, יפתחו גם מול מ.ס אשדוד (עמית גולדשטיין).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קלאודיו בומבה שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בהרכב. בומבה/אדריאן הרבשטיין

14:27 הפועל תל אביב: גיא לוזון יחסר כמה שחקנים חשובים ביניהם מרקו סימיץ', נמניה ניקוליץ' וכמובן חן עזרא שממשיך להיעדר. בן רייכרט צפוי לערוך בכורה בהרכב העונה, שמואל שיימן יתופקד שוב בעמדת המגן הימני (עמית גולדשטיין).

13:10 הפועל תל אביב: במסגרת פעילות עמותת "האדומים" נגד הקריאות "שואה" ו"נאצים" פרסמה היום עמותת האוהדים כרזה הקוראת להילחם בתופעות אלה: "האירועים במשחק דרבי הנוער עדיין מהדהדים בראש. השימוש במילים 'שואה' ו'נאצים' פוגעות בנו כאוהדים וגורמות בסופו של דבר לנזקים למועדון" (עמית גולדשטיין).

12:10 מכבי חיפה: רנה מולנסטיין הפתיע באימון. גארי קגלמאכר תורגל כבלם במקום ואליינטה, כאשר איסמעיל ריאן תופקד כמגן ימני. אעיד חבשי ימתין על הספסל.

11:21 מכבי חיפה: בקבוצה מצפים לאצטדיון כמעט מלא מול הפועל אשקלון. ההערכה היא שרנה מולנסטיין, שטרם תרגל הרכב, יבצע שני שינויים: עאיד חבשי אמור לפתוח במקום מארק ואליינטה שהצטווה לנוח שלושה ימים ולא התאמן גם היום. ייתכן שסאן מנחם יוחלף בגליינור פלט או באחד משחקני הכנף. כזכור, ניקיטה רוקאביציה שהה אמור לפתוח בהרכב, לא התאמן גם אתמול. החלוץ עמית זנטי, שהושעה מפעילות במחלקת הנוער, קיבל אישור לחזור לאימונים.

גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה (ימין). ברני ארדוב
צפוי לפתוח כבלם. קגלמאכר/ברני ארדוב

11:18 הפועל אשקלון: המאמן יובל נעים אמר לקראת המשחק: "אחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה. כשהתחלנו את המסע הזה בליגה א' נגד שיכון המזרח ומרמורק ידענו שבסוף התהליך נשחק גם נגד קבוצות כמו מכבי חיפה. יחסי הכוחות ברורים אבל אנחנו צריכים לבוא, להיראות טוב ולעשות את המקסימום שלנו. בקבוצה כמו שלנו ההצטרפות של לאסינה דאו היא משמעותית. הוא שחקן מהיר וחזק שיעזור לנו אבל הוא צריך את הזמן שלו. הכי חשוב שניראה טוב על אף שיחסי הכוחות ברורים" (אופיר סער).

10:38 הפועל חיפה: אלי כהן ממתין לאימון המסכם כדי לדעת מי מהפצועים יהיה כשיר. ז'וליו סזאר סובל ממתיחה בשריר הירך אחורי וברונו פיניירו מכאבים באזור המפשעה. מהראן לאלאה לא יהיה בסגל. ניסו קפילוטו ודור מלול התאמנו וההערכה היא שיהיו כשירים למשחק (איציק יצחקי).

10:33 מכבי פתח תקוה: לקראת המשחק ביום ראשון מול קרית שמונה, גל לוי ומיחאי רומן לא התאמנו. הראשון סובל מכאבי בגב ולא נראה שיהיה כשיר. רומן סובל ממתיחה קלה אבל במועדון מאמינים שיוכל לשחק. "ברור על מה כולם חושבים", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק. "אם משחק העונה יסתיים בתקו וננצח, נשווה את מספר הנקודות לקבוצות הגדולות. אבל זה רק בונוס, ברור שאף אחד לא מכוון לאליפות" (איציק יצחקי).

שחקן בני סכנין עלי עוסמאן. ברני ארדוב
ישוב לסגל. עוסמאן/ברני ארדוב

9:42 הפועל חיפה: שוב סערה בהפועל חיפה: הסמנכ"ל רון פלדהיים, שנחשב לאחת הדמויות החזקות במועדון, לא הגיע לאימון ולא נכח במשחק מול הפועל תל אביב, זאת על רקע מתיחות קשה שנוצרה לאחרונה שוב בינו לבין יואב כץ ודורון אוסידון. על פי מקורבים לפלדהיים, לאחרונה חלה מתיחות בינו לבין השניים, מה שהוביל למחשבות לגבי עתידו. בעקבות המצב, ערך עימו כץ שיחה במטרה לשכנעו לחזור לעבודה. גורם בכיר במועדון הוסיף: "נוצרה כאן מתיחות קשה שעד היום לא הייתה בהפועל חיפה. יש כאן הרבה בעיות שצריך לפתור. המועדון הזה מתרסק" (איציק יצחקי).

9:04 בני סכנין: קשרה של בני סכנין סיראז' נסאר, ייעדר גם מהמשחק מול הפועל חיפה בשל פציעה. עלי עוסמאן יחזור לסגל אך לא בטוח שיפתח בהרכב זאת בשל שביעות הרצון מהיכולת של מוחמד זבידאת במשחק מול הפועל אשקלון (שלמה וייס).

8:51 הפועל כפר סבא: אחרי שנאבקו על אותה חולצה, אמורים רן יצחק ואלי אלבז לפתוח יחד בחוד של הפועל כפר סבא במה שאמור להיות שינוי טקטי מבחינת שרון מימר. יצחק יתפוס את המקום של מקסים סקאביש. שינוי נוסף מתוכנן הוא חזרתו להרכב של חן דילמוני כמגן שמאלי (יניב טוכמן).

8:34 מ.ס אשדוד: הבלם הברזילאי ניבאלדו שב ארצה מברזיל אחרי שאשתו ילדה אבל קרוב לוודאי שלא יהיה בסגל למשחק. אור אינברום וגדי קינדה הפצועים ייעדרו. דן ביטון החלים ממתיחה בשרירי המפשעה ואמור להיות כשיר. חן עזריאל שוחרר מהאימון אחרי שהתלונן על מחלה וכשירותו לשבת מוטלת בספק. בנצי מושל שנמצא בכושר מצוין, אמור להמשיך לקבל אשראי ואשדוד תמשיך לקוות להתבסס בהתקפה על ניב זריהן (יניב טוכמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully