וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא כשיר: טל בן חיים שוב התאמן בצדי המגרש, בספק ליום א'

28.10.2016 / 14:09

שחקן מכבי תל אביב עדיין סובל מכאבים והוא בספק למשחק נגד הפועל באר שבע בטרנר (ראשון, 21:00). ארבלדזה אחרי גביע הטוטו: "מי שלא יעמוד בדרישות שלי, נצטרך להגיד לו ביי ביי"

ברני ארדוב

חלוץ מכבי תל אביב, טל בן חיים, שוב התאמן היום (שישי) בצדי המגרש וכרגע לא ברור אם הוא יהיה כשיר למשחק החוץ נגד הפועל באר שבע ביום ראשון (21:00). בן חיים התלונן על פציעה באמצע השבוע ומאז לא התאמן בצורה סדירה. אתמול הוא גם לא נכלל בסגל בניצחון 2:3 על עירוני קרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו. ברק יצחקי הצטרף אמש לרשימת הפצועים ולא ישחק מול באצטדיון טרנר.

עוד בנושא:

רבע גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב גברה 2:3 על עירוני קרית שמונה
ארבלדזה: "חלק מהשחקנים אכזבו אותי, חלק נתנו לי תחושה טובה"

על אף הניצחון אמש, יצא המאמן שוטה ארבלדזה מהמשחק כשהוא מאוכזב ממספר שחקנים שלא הציגו יכולת מספקת. הגיאורגי סירב לנקוב בשמות השחקנים שאיכזבו אותו אלא רק באלה שהוכיחו את עצמם כמו עדן בן בסט ודור מיכה, אבל גורמים במכבי תל אביב העידו כי המאמן היה מאוכזב מאבי ריקן, יגור פיליפנקה, יובל שפונגין והשוער דניאל ליפשיץ. לכל שלושת שחקני השדה נתן המאמן לפתוח יחד בקו האחורי אחרי זמן רב שהם לא שיחקו והם לא נראו מספיק נחושים ורעבים כדי שהוא יתלהב מיכולתם ויחשוב עליהם גם הלאה. שחקנים נוספים שרשמו הופעות טובות באופן יחסי הם שגיב יחזקאל ואליאל פרץ.

"השחקנים שאיכזבו אותי צריכים להבין שזו לא הצורה והדרך בה הם יכולים לשחק במכבי תל אביב", אמר ארבלדזה בסיום המשחק מבלי לנקוב בשמותיהם. "אני לא רוצה לקבוע סגל של 18 שחקנים ובשביל זה יש לנו סגל גדול יותר, אבל מי שלא יכול לעמוד בדרישות שלי ושל מכבי תל אביב, נצטרך להגיד לו ביי ביי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
איוניר עם ארבלדזה/ברני ארדוב

דור מיכה היה מהשחקנים שארבלדזה אהב. בסיום המשחק אמר הקשר שכבש את השער הראשון במשחק: "יש במכבי תל אביב סגל טוב ועמוק והתחרות גדולה. אני לוקח את זה למקומות נכונים ומנסה לתת מעצמי את הכול בכל פעם שאני משחק. לגבי הרוטציה, ברור שכל שחקן מחפש יותר קרדיט. יש מאמנים שפחות מאמינים ברוטציה וזה בסדר גמור".

לקראת המפגש מול הפועל באר שבע אמר מיכה: "אני מאוד רוצה לשחק בכל משחק ובטח במשחק כזה חשוב מול הפועל באר שבע. אני מקווה לקחת בו חלק. לגבי הווינר שבחר בהם כפייבוריטים, זה לא ישחק תפקיד על הדשא. אני מניח שאם זה היה משחק בית שלנו, אז אנחנו היינו הפייבוריטים מבחינת הווינר. אנחנו נותנים כבוד לבאר שבע. אני לא חושב שאנחנו אנדרדוג במשחק הזה. הרמה בין הקבוצות שווה. יכול להיות שהם באים במומנטום קצת יותר טוב כי שני המשחקים האחרונים שלנו לא היו הכי טובים". מיכה התבקש להתייחס לאפשרות שיחבור לערן זהבי בגוואנגז'ו ואמר: "אני מנסה להחזיר את ערן לפה, אבל אם אתם יכולים לסדר לי שם חוזה, אז זה גם בסדר".


(עדכון ראשון: 7:56)

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
"הרמה בין הקבוצות שווה". מיכה חוגג עם יחזקאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully