וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: ג'סטין קרטר חתם עד לסיום העונה

27.10.2016 / 18:32

הגארד-פורוורד האמריקאי (29, 1.93) שרשם בעונה שעברה 14.1 נקודות למשחק ביורוליג במדי קרשיאקה ונחתך לאחרונה מחימקי מוסקבה יחליף בסגל של נתי כהן את דבו ג'וזף שלא הרשים

one

מכבי קרית גת הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של הגארד-פורוורד ג'סטין קרטר ששוחרר לאחרונה מחימקי מוסקבה. קרטר יגיע במקומו של דבו ג'וזף, שחתם בקבוצה של נתי כהן לחודש, לא הרשים ושוחרר, ויהיה הזר השישי שיירשם בסגל הקבוצה העונה, מה שיאפשר לדרומיים לבצע עוד שני חילופים בלבד עד לסיום העונה.

ג'סטין קרטר מכבי קרית גת. מכבי קרית גת,
רזומה לא רע. קרטר/מכבי קרית גת

קרטר (29, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת קרייטון משנת 2010 ששיחק במשך מספר שנים בליגה הטורקית במדי קבוצות בליגה השנייה והראשונה. הוא פרץ לתודעה במדי אושאק ספורטיף, ובמהלך עונת 2014/15 עבר לגלאטסראיי בה רשם ב-14 משחקים יורוליג 8.3 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה עבר לקרשיאקה הטורקית, איתה שיחק שמונה משחקי יורוליג ולהט עם 14.1 נקודות למשחק, 5.5 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים. אחרי תקופה מסוימת בליגה הסינית הצטרף לחימקי מוסקבה, אכזב ונחתך.

הקבוצה הדרומית מחפשת אחר ניצחון בכורה העונה אחרי ארבעה הפסדים בכל המסגרות, ותנסה להשיגו נגד מכבי ראשון לציון ביום שבת הקרוב. הקבוצה שמארחת באשקלון הודחה בסיבוב א' של הגביע על ידי מכבי רעננה מהלאומית והפסידה בליגה למכבי אשדוד, הפועל ירושלים ומכבי חיפה. את העונה החלה הקבוצה עם הגארד טרבור רלפורד שנחתך עוד לפני תחילת העונה והוחלף בדבו ג'וזף שגם כן לא הרשים ועזב. לאחרונה הצטרף גם קרטיס קלי לחודש בעקבות הפציעה של מרקו קילינגסוורת'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully