וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: ישראל הביסה את ליכטנשטיין 0:5 ועלתה לשלב העילית

החבורה של אלון חזן השכיחה את הניצחון הדחוק על אנדורה במחזור הראשון ולא התקשתה להביס את היריבה החלשה. אנס מחאמיד מהפועל תל אביב כבש צמד, אלטמן, חלאיילה ונג'אר הוסיפו

מאמן נבחרת הנערים של ישראל, אלון חזן. GettyImages
המשימה הראשונה הושלמה. חזן/GettyImages

נבחרת הנוער של ישראל הביסה היום (חמישי) 0:5 את נבחרת ליכטנשטיין בבית ג' של מוקדמות יורו 2017. בזכות הניצחון הקליל, החבורה של אלון חזן הבטיחה את העלייה לשלב העילית. ישראל שהשיגה 2:3 דרמטי על אנדורה במחזור הקודם, לא התקשתה הפעם ותגיע בראש שקט להתמודדות עם סקוטלנד ביום ראשון. הטורניר המוקדם מתקיים באנדורה.

אנס מחמיד מהפועל תל אביב כבש היום צמד בדקות 15 ו-43 והעלה את מאזן השערים שלו לשלושה בשני משחקים. תומר אלטמן (28), אוסמה חלאיילה (60) ופאדי נג'אר (73) השלימו את החגיגה.

הגרלת שלב העילית תתקיים ב-13 בדצמבר בניון, שוויץ. 28 נבחרות, ביניהן ישראל, יוגרלו לשבעה בתים והמנצחת בכל בית תעלה לאליפות אירופה שתתקיים בגאורגיה. בין הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן בשלב העלית ניתן למצוא את ספרד, גרמניה, צרפת, הולנד ואחרות. חלק מהבתים המוקדמים עדיין לא הסתיימו.

"היינו דומיננטים לכל אורך המשחק", אמר אלון חזן. "שמרנו על ריכוז גם לאחר שהבקענו את השערים. אנחנו מרוצים יותר מהיכולת וזה מה שחשוב".

הרכב נבחרת ישראל: חביב אוחיון, יצחק אספה, לני אהרון, יונתן לוי (יהב גורפינקל, 56), פאדי נג'אר, מוחמד אבו פאני, ירין פרץ, אוסמה חלאיילה, תומר אלטמן, אילון אלמוג (עמית מלכה, 63), אנס מחמיד (עאבד ג'בארין, 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully