וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראייס נחת להתרשמות בבית"ר: "אני בא מבית נוצרי אוהב ישראל"

27.10.2016 / 8:32

הברזילאי ינסה להרשים את רן שמעון באימונים: "לא מכיר את ז'אורז'יניו, שמעתי על עומר אצילי". ביקורת על התנהלות הזרים: "מי שלא רוצה להיות כאן צריך ללכת כבר מחר. יש מספיק שחקנים טובים"

ניב אהרונסון

בית"ר ירושלים לא מתכוונת לעבור לסדר היום על הפרות המשמעת של חלק משחקניה הזרים בימים האחרונים. אמש (רביעי) אירעה תקרית באימון, כשמרסל הייסטר נזרק מהאימון על ידי רן בן שמעון ואריק סאבו נטש את מתחם האימונים על דעת עצמו. בעוד שסאבו לא יעמוד לדין בשל העובדה שבקבוצה קיבלו את גרסתו לפיה היה מדובר בחוסר הבנה, הייסטר שסירב לחזור לאימון דווקא כן יעמוד לוועדת משמעת יחד עם קלאודמיר וחסוס רואדה. יחד עם זאת, בבית"ר אמרו אתמול: "מי שצריך ישלם ונעמיד את כל השחקנים במקום, אך יש דברים שקורים בכל הקבוצות. רק כשזה בבית"ר אוהבים לעשות מזה רעש גדול".

הבעלים אלי טביב עודכן בנעשה אתמול ושוחח גם עם המנכ"ל משה דמאיו וגם עם המאמן רן בן שמעון. בבית"ר מנסים להנמיך את הלהבות ולתת שקט לקבוצה על מנת שתוכל להתרכז במשחק מול בני יהודה בשבת.

עוד בנושא:
תקרית בבית"ר ירושלים: הייסטר נזרק מהאימון, סאבו נטש על דעת עצמו
בבית"ר מאוכזבים מבן שמעון: "חלשים גם בחלק הקדמי וגם באחורי"

שחקן בית"ר ירושלים, מרסל הייסטר. ניב אהרונסון
הישראלים מאבדים סבלנות. הייסטר/ניב אהרונסון

בעקבות האירועים דווקא השחקנים הישראלים של הקבוצה ביקרו את הזרים ואמרו כי "נתנו להם יותר מדי חופש. מי שלא רוצה להיות כאן לא חייב ומרגישים שאחד או שניים לא רוצים לשחק בקבוצה. זאת בית"ר ירושלים, מי שלא רוצה להיות כאן צריך ללכת מחר, יש מספיק שחקנים טובים שירצו לשחק כאן".

אגב, בבית"ר הוסיפו לגבי הייסטר: "יש הרבה ביקורת על רן בן שמעון על ההערות שלו לשחקנים ובעיקר לשחקנים שמוצבים על הקווים. במקרה של הייסטר, הוא מגן עם הרבה בעיות בצד ההגנתי וצריך לדעת לקבל ביקורת וללמוד, הוא לא עשה הרבה בקריירה ורק דרך שיפור בצד ההגנתי הוא יוכל להיות מגן ברמה גבוהה. שהוא בא לכאן הוא אמר תודה שזכה לשחק כאן, שלא ישכח את זה".

בבית"ר קיבלו לאחרונה לא מעט תלונות על התנהלותו של קלאודמיר. מעבר לוועדת משמעת שתיערך לו, אמורה להתקיים איתו שיחה מאוד ברורה בנושא. השחקן טען כי נוצרה לו סטיגמה של בליין על אף שהפחית את כמות הבילויים שלו, אך בבית"ר יבהירו לו כי עליו לעמוד בקוד ההתנהגות הדרוש.

אתמול נערכה ועדת המשמעת של דני פרדה, שעמד לדין פנימי בשל הודעת סמס ששלח בגנות הבעלים אלי טביב וכמו כן התראיין ללא אישור. מי שייצג את פרדה הוא עורך הדין רועי רוזן שטען כי לא מדובר בעבירת משמעת וכי בית"ר מתעללת בשחקן. בית"ר תקבע את עונשו של השחקן בשבוע הבא.

הקשר הברזילאי לוקאס מוראייס נחת הלילה בישראל והתקבל על ידי נציגו פליקס חלפון. היום אמור השחקן לעבור בדיקות רפואיות ולהתחיל מחר התרשמות בקבוצה.

מוראייס אמר עם נחיתתו: "אני שמח להגיע לישראל, מקווה מאוד להישאר כאן. אני בא ממשפחה של נוצרים אוונגליסטים אוהבי ישראל, כיף להגיע לכאן. קראתי על בית"ר ועל הקהל שלה, אני בא מבוטאפוגו, גם שם יש קהל חם שתמיד רוצים לשחק עבורו, זה הדבר שכל שחקן רוצה".

כשנשאל אם הוא מכיר את בן ארצו, ז'אורז'יניו, ענה: "לא מכיר אותו ולא שמעתי עליו. אבל כן קראתי על שחקן מבית"ר שעבר לגרנאדה בספרד, עומר אצילי. זה כבוד גדול למועדון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully