וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הודה: "עליתי בהרכב חזק משהתכוונתי בגלל התבוסה לצ'לסי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התנצל בפני האוהדים לאחר הניצחון בדרבי: "בשבוע האחרון הכול הלך נגדנו אבל אנחנו מקצוענים", גוואריודלה: "גאה בשחקנים הצעירים ששיחקו". הגרלת רבע הגמר בפנים

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
"השחקנים הראו שאכפת להם". מוריניו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד זכתה הערב (רביעי) למעט נחת אחרי התבוסה הקשה מול צ'לסי ופתיחת העונה המאכזבת באופן כללי עם ניצחון 0:1 על מנצ'סטר סיטי משער של חואן מאטה ועלייה לרבע גמר גביע הליגה, שם תפגוש את ווסטהאם. עוד נקבע בהגרלה כי ליברפול תארח את לידס, האל סיטי את ניוקאסל וארסנל את סאות'המפטון.

ז'וזה מוריניו התנצל לפני המשחק בפני האוהדים על התבוסה בלונדון ואחריו סימן בידיו לעבר היציע סימני התנצלות. גם בראיון לאחר המשחק התייחס לרצונו לפצות את הקהל על התוצאה המבישה. "השחקנים עשו הכול והגיע להם לנצח" אמר, "אנחנו שמחים. בשבוע האחרון הכול הלך נגדנו אבל אנחנו מקצוענים. האוהדים הרגישו רע אבל היום הייתה הזדמנות טובה לנקות את הרגשה הזו כי ניצחון בדרבי במשחק נוקאאוט נותן הרגשה טובה לכולם".

הפורטוגלי הודה כי התבוסה מול צ'לסי גרמה לו לעלות בהרכב חזק משתכנן: "היינו ברצף טוב של תוצאות ואז הגיע התבוסה הגדולה, תבוסה שלא ראויה למועדון בסדר הגודל הזה, וכשאני במועדון הלב שלי שייך לאוהדים שלו. אך פעם לא ראיתי אוהדים כאלה, הם תמכו למרות שהפסדנו 4:0 והיום האצטדיון היה מלא באוהדים אמיתיים שאהבתם למועדון גדולה מתוצאה רעה כזו או אחרת או מכמה עונות רעות שעברו. אנחנו חייבים לתת להם חזרה. אפילו אם היינו מפסידים ההרגשה שלנו הייתה טובה כי השחקנים הראו שבאמת אכפת להם והם נלחמו עבור האוהדים".

"היה חשוב מאוד שננצח", הוסיף חואן מאטה. "הובסנו בלונדון ורצינו להחזיר לעצמנו את הביטחון. זו הרגשה נהדרת, נתנו הכול על המגרש".

עוד בנושא

גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה בדרבי, ווסטהאם הדיחה את צ'לסי

מוריניו מתנצל בפני האוהדים

בצד השני של העיר סופרים כבר שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, נתון שעבור פפ גווארדיולה מהווה שיא קריירה שלילי. הסיטינס לא הצליחו להפיק אפילו בעיטה אחת למסגרת לאורך המשחק, וההרכב של הקטלאני שכלל מספר מחליפים לא מהווה תירוץ מספיק לכך. הפעם האחרונה שסיטי סיימה משחק שלם ללא אף בעיטה למסגרת הייתה באפריל 2012, אז זה קרה לה מול ארסנל בליגה. אגב, סיטי מעולם לא ניצחה את יונייטד בגביע או בגביע הליגה באולד טראפורד.

לאחר המשחק אמר פפ: "אני גאה בשחקנים הצעירים ששיחקו. ברמה הזו צריך להיות מאוד חדים במסירה האחרונה אבל זה קשה נגד יונייטד. אנחנו שמחים. רצינו לנצח אבל נתמקד במפעלים האחרים". על קומפני אותו החליף במחצית: "הוא אמר לי שהוא לא יכול לשחק יותר".

"כיף שווינסנט קומפאני חזר, הוא חשוב לנו מאוד", אמר גאל קלישי. "עשינו כל מה שאנחנו יכולים במשחק, ולא הגיע לנו להפסיד. היו למנצ'סטר יונייטד מצב אחד או שניים, זהו. לאחר שספגנו היה קשה לנו לחזור. אנחנו לא משיגים את התוצאות הרצויות בתקופה האחרונה, אבל נמשיך לעבוד קשה כדי להשיג אותן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פפ מכין קריירת גיבוי כפנטומימאי?

בשמונה המשחקים שנערכו בסך הכול בשמינית גמר גביע הליגה נכחו 341,942 צופים, נתון המהווה שיא חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully