וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "המצב בהנהלת אינטר מסובך"

המאמן שפוטר מהנראזורי בסוף העונה החולפת, דיבר על המצב הבעייתי במועדון: "לפעמים קשה להסתדר עם בעלים מאיטליה. כשמעורב גם סיני, אינדונזי ואנגלי זה יכול להיות יותר בעייתי"

מאמן אינטר רוברטו מאנצ'יני. GettyImages
"באנגליה כמעט ולא מרגישים את הנשיא". מאנצ'יני/GettyImages

אינטר לא פתחה בצורה טובה את עונת 2016/17. היא ניצבת במקום ה-14 בלבד בליגה המקומית עם 11 נקודות בלבד, כאשר גם בליגה האירופית היא צברה ארבע נקודות מתשע אפשריות, כשהיא משחקת בבית של הפועל באר שבע. התוצאות הרעות עירערו את מעמדו של מאמן הקבוצה, פרנק דה בור, כאשר כבר הוזכרו מספר שמות להחליפו במועדון, ביניהם פאביו קאפלו ורודי גארסיה.

מי שדיבר היום (רביעי) על המצב הבעייתי במועדון הוא מאמן הקבוצה בעונה שעברה, רוברטו מאנצ'יני, שפוטר מהנראזורי בקיץ. האיטלקי לא הצליח לעלות עם הקבוצה לליגת האלופות, ובעקבות חילוקי דעות עם ההנהלה, פינה את מקומו. מאנצ'יני התייחס לשוני בין אנגליה (שם אימן את מנצ'סטר סיטי) ואיטליה, ודיבר גם על ההנהלה החדשה של קבוצתו לשעבר.

"עבדתי באנגליה שם כמעט לא מרגישים את הנשיא וזה נושא שלא מאוד משפיע על המועדון. לאנגלים יש גישה שונה בנושא הזה לעומת האיטלקים. באיטליה ההנהלה מעורבת יותר", אמר האיטלקי. "לפעמים קשה להסתדר עם איטלקים שעובדים כך, וכאשר מעורב גם סיני, אינדונזי ואנגלי, הכל מסובך יותר", הוסיף מאנ'ציני, שהתייחס להנהלה הנוכחית של אינטר שכוללת מספר אנשי עסקים.

המאמן שאימן בעבר גם בפיורנטינה, לאציו וגלאטסראיי, דיבר בנוסף על מריו באלוטלי, ששיחק תחתיו בקדנציה הקודמת שלו באינטר: "הוא בגיל של הבן שלי וערך אצלי את הבכורה שלו בליגה האיטלקית כשהוא היה צעיר מאוד. הוא בחור מדהים ומוכשר, אך כמו כל הבחורים הצעירים הוא עושה שטויות לפעמים. אני מקווה שהניסיון בצרפת יעזור לו לחזור לרמות הגבוהות. יש לו איכויות נהדרות ואני יכול להעיד עליו שהוא בחור טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully