וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד שני לבלאט, צסק"א עדיין מושלמת, ניצחון לריאל

דרושאפקה איבדה יתרון של שבע נקודות בסוף הרבע השלישי ונחלה הפסד ביתי שני, 84:79 לאנדולו אפס. אלופת אירופה הביסה 80:98 את קאזאן ועלתה למאזן 0:4, הבלאנקוס גברו 90:101 על מילאנו

ג'ייסון גרנג'ר אנדולו אפס אדריאן מורמן דרושאפקה. GettyImages
הפסד שני לבלאט. מורמן שומר על ג'רנג'ר/GettyImages

המחזור הרביעי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים מסקרנים. צסק"א מוסקבה שמרה על המאזן המושלם שלה עם 80:98 קליל על אוניקס קאזאן, שמצידה מחפשת ניצחון בכורה במפעל. דרושאפקה ודיוויד בלאט הפסידו בבית 84:79 לאנדולו אפס בדרבי טורקי. ריאל מדריד חזרה לנצח עם 90:101 על אנדולו אפס, אולימפיאקוס שרדה מותחן ב-90:95 על באסקוניה ויטוריה.

נאנדו דה קולו צסק"א מוסקבה מול ארטיום פראחוסקי קאזאן. GettyImages
עוד בלו אאוט. נאנדו דה קולו מול פראחוסקי/GettyImages

צסק"א מוסקבה - אוניקס קאזאן 80:98

צסק"א לא עוצרת. אלופת אירופה שמרה על המאזן המושלם שלה ועלתה ל-0:4 מפתיחת העונה עם ניצחון קליל בדרבי הרוסי מול קאזאן האומללה, שמצידה עדיין מחפשת ניצחון בכורה במפעל. רגע לפני צמד המשחקים הקשים הבאים שמחכים לה ביורוליג - בחוץ מול אולימפיאקוס ובבית מול ריאל מדריד, הקבוצה מבירת מוסקבה לא התקשתה מול קאזאן שעדיין חסרה את קוטי קלארק ואחרי מחצית ראשונה יחסית צמודה, היא פתחה את הפער שלה ברבע השלישי בו היא עצרה את יריבתה על 12 נקודות. מילוש תיאודוסיץ' נתן עוד הצגה עם 16 נקודות ו-10 אסיסטים. נאנדו דה קולו הסתפק ב-11. קית' לנגפורד להט אצל האורחים עם 36 נקודות ו-5 מ-10 לשלוש, אך לא קיבל קיבל סיוע מחבריו.

דרושאפקה - אנאדולו אפס 84:79

איזו דרמה באיסטנבול. אחרי ניצחון החוץ על קאזאן, בלאט ושחקניו חזרו לביתם לדרבי טורקי בתקווה לעלות למאזן של 1:3, אבל נחלו הפסד ביתי שני אחרי שנכנעו באולמם גם למילאנו במחזור השני. אנדולו מצידה השיגה ניצחון בכורה אחרי פתיחה רצחנית ליורוליג שכללה משחקי חוץ מול ויטוריה ואולימפיאקוס והפסד ביתי לאלופת אירופה צסק"א מוסקבה.

דרושאפקה שלטה לחלוטין במחצית הראשונה והובילה בשבע הפרש בתום הרבע השלישי, אך אנדולו הלחוצה נגסה בהפרש ברבע הרביעי ושלוש דקות לסיום דריק בראון העניק לה יתרון 75:77. המארחים הלכו על וונאמייקר שחדירה שלו הסתיימה בסל שקבע 78:79 לקבוצתו, אך ברייס קוטון הגיב עם סל מנגד וקבע 79:80 כשנותרו 50 שניות לסיום. אנדולו יצאה להתקפה קריטית, אבל החטיאה שלוש זריקות רצופות וברייס קוטון סגר עניין מהקו. דשון תומאס הוביל את המנצחים עם 17 נקודות. תומא הרטל תרם 15 נקודות ו-9 אסיסטים, כולל כמה סלים במאני טיים ברבע הרביעי. 13 נקודות של סקוטי ווילבקין לא עזרו לבלאט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
הם בשלהם. דה קולו/GettyImages

ארמני מילאנו - ריאל מדריד 101:90

הבלאנקוס חזרו למסלול הניצחונות אחרי ההפסד הביתי המפתיע לבאסקוניה ויטוריה ביום שלישי, בזכות הצגה של אנתוני רנדולף, שהוביל חמישה שחקנים של ריאל שקלעו בדאבל פיגרס עם 20 נקודות, וסרחיו יול שקלע 18 וצלף את השלשה ה-300 שלו ביורוליג במהלך הרבע השני. גם מילאנו הגיעה אחרי הפסד, הראשון שלה אחרי תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מול אולימפיאקוס, וקיוותה להימנע מאחד נוסף, אך 19 נקודות של אקס מכבי תל אביב ריקי היקמן לא הספיקו.

ריאל הובילה למן הפתיחה ובאמצע הרבע השני כבר פתחה פער של 16 הרבה בזכות אותלו האנטר וג'ייסי קארול, שקלעו 11 נקודות כל אחד כבר במחצית הראשונה. ברבע השלישי רנדולף ורודי פרנדדס נכנסו לעניינים ולמרות פעולות יפות של היקמן ושתי שלשות מהירות של ראקים סנדרס שמרו על פער תשע לקראת הערב האחרון. בתחילת הרבע האחרון מילאנו עוד חזרה עד לפער שתי נקודות בלבד אך הבלאנקוס נותרו מרוכזים, ברחו מחדש ועלו למאזן 1:3.

סרחיו יול ריאל מדריד מול ארמאני מילאנו. GettyImages
שלשלה 300 ביורוליג. יול/GettyImages

באסקוניה - אולימפיאקוס 95:90

כנראה שהתבוסה במחזור הפתיחה מול ריאל מדריד היממה את היוונים שרשמו מאז חמישה ניצחונות רצופים, כאשר הפעם היו אלה הבאסקים, שהגיעו אחרי ניצחן גדול על ריאל מדריד שנפלו כקורבן שלהם. קוסטאס פפאניקולאו ושיין לארקין פתחו חזק כל אחד עבור הקבוצה שלו, אך אף אחת מהן לא הצליחה לברוח ליתרון משמעותי. המשחק הוסיף להיות צמוד עד הרבע האחרון, בו אולימפיאקוס רצה 8:18 בשבע דקות. באסקוניה עוד חזרה לשלוש הפרש בדקה האחרונה אך שלשה גדולה של אריק גרין (11 נקודות, כולן ברבע האחרון) סגרה את הסיפור. ואנגליס מנצאריס הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, ואסיליס ספאנוליס סיים עם דאבל דאבל אדיר של 15 נקודות ו-15 אסיססטים. טרוניקה שנגליה קלע 17 לבאסקים.

ואנגליס מנצאריס אולימפיאקוס מול באסקוניה. GettyImages
אולימפיאקוס כבר ב-1:3. מנצאריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully