וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: קוזנצובה עלתה לחצי הגמר, ניצחון לרדוואנסקה

הרוסייה שמרה על מאזן מושלם וניצחה 6:3, 2:6, 6:7 (6) את קרולינה פלישקובה בדרך לשלב הבא. הפולנייה ניצחה 6:7 (1), 3:6 את מוגורוסה ותשחק מול פלישקובה על העלייה. וינה: מארי בשמינית הגמר

סבטלנה קוזנצובה טניסאית רוסייה. רויטרס
שרדה עוד מותחן. קוזנצובה/רויטרס

טורניר גמר סבב הנשים בסינגפור נמשך היום (רביעי) עם הבית הלבן. אגניישקה רדוואנסקה, המדורגת שנייה, ניצחה 6:7 (1), 3:6 את גרבינייה מוגורוסה (5), שסיימה את דרכה בטורניר. עוד לפני כן, סבטלנה קוזנצובה (8) ניצחה 6:3, 2:6, 6:7 (6) את קרולינה פלישקובה (4) ועלתה לחצי הגמר כשהיא משיגה ניצחון בשני משחקים. קוזנצובה הבטיחה את מקומה בחצי הגמר, בעוד פלישקובה ורדוואנסקה יתמודדו על הכרטיס השני מהבית ביום שישי.

קוזנצובה, שהבטיחה את מקומה בטורניר רק בזכות זה שזכתה בגביע הקרמלין במוסקבה בשבת האחרונה, ניצחה כאמור 6:3, 2:6, 6:7 (6) את קרולינה פלישקובה אחרי שעתיים ועוד 17 דקות. פלישקובה פתחה את המשחק רע מבחינת הגשות כשהיא מדייקת רק ב-34% מההגשות הראשונות שלה. למרות זאת, היא הצליחה לזכות במערכה הראשונה אחרי 33 דקות. המערכה השנייה הייתה שונה לחלוטין כשקוזנצובה לוקחת פיקוד וזוכה בה עם 2:6 בתוך 34 דקות וכשהיא משיגה 7 ווינרים. המערכה השלישית הייתה ארוכה וקשה מאוד ובסיומה הצליחה קוזנצובה להתעלות בשובר השוויון ולנצח. בעקבות הניצחון עומדת קוזנצובה על מאזן של 8:22 במשחקים שהגיעו לשלוש מערכות ב-2016. זה הכי הרבה ניצחונות כאלה בשנה אחת מאז איי סוגיאמה ב-2003.

האלופה המכהנת והמדורגת שנייה אגניישקה רדוואנסקה ניצחה 6:7 (1), 3:6 את גרבינייה מוגורוסה הספרדייה, המדורגת חמישית. הפולנייה נזקקה לשעה ועוד 36 דקות על מנת להשלים את הניצחון. המערכה הראשונה ארכה 58 דקות, בהן ביצעה הספרדייה 24 שגיאות לא מחויבות שעלו לה במערכה. המערכה השנייה כבר הייתה חד צדדית, בה הצליחה רדוואנסקה לנצח 3:6 והשלימה ניצחון מרשים.

בטורניר וינה (גברים), אנדי מארי עלה לסיבוב הבא לאחר שניצח 3:6, 7:6 (5), 0:6 את מרטין קליזן תוך שעתיים ו-23 דקות. הבריטי ניצח את המערכה הראשונה תוך 43 דקות, אך התקשה בשניה והפסיד בשובר שוויון. המערכה השלישית עברה באופן חלק עבור מארי, שעלה לשמינית הגמר.

עדכון ראשון: 17:23

אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולנייה. רויטרס
זקוקה לניצחון מול פלישקובה כדי לעלות. רדוואנסקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully