וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם כץ: "אני משוכנע שתהיה ליגה מאוד תחרותית השנה"

26.10.2016 / 15:59

איגוד הכדורעף ערך מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה, מאמן הפועל מטה אשר עכו: "קבוצות רבות בנו סגלים מאוד חזקים והתחרות תהיה קשה". מנכ"ל האיגוד: "רוצים להקים ליגת חובבים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

איגוד הכדורעף בראשות יושב הראש ד"ר אריה לוקר ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת העונה. נעם כץ מאמן הפועל מטה אשר עכו האלופה בארבע השנים האחרונות אמר: "אני משוכנע שתהיה ליגה מאוד תחרותית השנה. קבוצות רבות בנו סגלים מאוד חזקים והתחרות תהיה קשה במיוחד עם מכבי תל אביב, כפר סבא והוד השרון. הענף שלנו הרבה יותר מעניין מכפי שהוא מוצג בתקשורת. אנחנו צריכים לבנות וליצור קהל חדש. אנחנו במטה אשר נרצה גם השנה לזכות באליפות. יהיה קשה אבל נתמודד".

גנדי סוקולוב הפועל מטה אשר עכו. יוסי ציפקיס
גנדי סוקולוב ומטה אשר מוכנים לעוד עונה/יוסי ציפקיס

על סיכויי הקבוצה לעבור שלב בליגת האלופות אמר כץ: "אי אפשר לבוא ולהתמודד בקלות מול הקבוצה האוסטרית. לא נבוא להתבטל אלא ניתן את הכל גם בשביל הקהל שלנו שמגיעה לו חוויה אחרת. התוצאה חשובה אבל היא לא הדבר הכי חשוב".

מנכ"ל האיגוד יניב נוימן אמר: "אנחנו רוצים העונה להקים ליגת חובבים שתהיה ליגה א'. המטרה שלנו להגיע ל-8,000 ספורטאים בכדורעף כאשר היום יש לנו 5,000 כולל הליגות של בתי הספר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ד"ר אריה לוקר יו"ר איגוד הכדורעף. יוסי ציפקיס
יו"ר האיגוד, לוקר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully