וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בווסטהאם נזכרים בפיטורי גרנט: "זרקו אותו מהאוטובוס, זה היה עלוב"

דני גבידון, שחקן הפטישים בשנת 2011 בה הישראלי אימן בלונדון, נזכר בפארסת הפיטורים שלו: "ההנהלה זרקה אותו לכל הרוחות והשחקנים התחילו במרד. אברם נראה בחדר ההלבשה כמו מת מהלך"

מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט. Clive Mason, GettyImages
"הוא נראה כמו מת מהלך". גרנט בווסטהאם/GettyImages, Clive Mason

הקדנציה הקצרה של אברם גרנט בווסטהאם הייתה גם האחרונה שלו באנגליה, וכשמגלים מה התחולל בין כותלי המועדון בתקופה ההיא, קל להבין למה. רק היום, חמש שנים אחרי, מספר אחד משחקני הפטישים בזמנו, דני גבידון, על מה שאירע באמת. גרנט, שירד עם ווסטהאם לליגת המשנה, פוטר על ידי המנכ"ל קארן בריידי בסיום משחק הירידה (הפסד 3:2 לוויגאן) עוד במנהרת השחקנים.

אחרי שההנהלה סירבה לאפשר לגרנט לעלות עם שאר הקבוצה על האוטובוס בדרך חזרה ללונדון, טוען גבידון, השחקנים החלו במרד בהנהגתו של סקוט פארקר. "מה שעשו לאברם היה עלוב. הם בעצם אמרו לו 'תמצא דרך לחזור הביתה בעצמך. השחקנים זעמו", נזכר גבידון. "אני זוכר שסקוט אמר לכולם 'זה לא מקובל עליי'. אם אתם מפטרים אותו, זה בסדר, אבל אם הוא עדיין המאמן שלנו, תנו לו לנסוע איתנו. זה היה מביך, לא מתנהגים ככה. רק בזכותנו העוול הזה תוקן".

דני גבידון שחקן ווסטהאם מנסה לעצור את פאבלו זבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי. Laurence Griffiths, GettyImages
השחקנים מרדו. גבידון בווסטהאם/GettyImages, Laurence Griffiths

גבידון נזכר איך בימיו האחרונים בתפקיד, גרנט "נראה כמו מת מהלך", אחרי שהמערכת איבדה לחלוטין את האמון בו. "היו שם כל מיני עניינים מאחורי הקלעים. הקבוצה עשתה מהלכים בלי להתייעץ איתו, ואני חושב שבסופו של דבר, כשפיטרו אותו הוא חש הקלה. לא היה לו סיכוי בתפקיד הזה מלכתחילה".

עוד סיפר גבידון כי במהלך אותה עונה הוא ביקש לעזוב בגלל דקות משחק מועטות, והמנכ"ל אפשרה לו לעשות זאת ללא ידיעתו של גרנט. "היא אמרה שאני יכול ללכת ולפתע, כשגרנט שמע על זה, היא הסבירה שלא הייתה צריכה להגיד דברים מאחורי הגב של המאמן והתחרטה. בגלל זה נשארתי עד תום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully