וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אפיק בלתי נגמר, אנחנו יודעים מה הוא שווה"

מאמן הפועל אילת פרגן לגארד הוותיק שהצטיין בניצחון על הפועל תל אביב. ניסים: "כל עוד אנחנו באנרגיות הנכונות אנחנו נראים טוב". שרון אברהמי: "הגענו מאוד רכים, לא הגענו אינטנסיביים"

באדיבות ONE

אחרי פתיחת עונה מהוססת, הפועל אילת השיגה הערב (שלישי) ניצחון בכורה מרשים כשהביסה 72:89 את הפועל תל אביב שהגיעה למשחק הזה עם מאזן של שני ניצחונות. לנדון מילבורן, אפיק ניסים, רג'י באקנר ופריאיי הנרי בלטו אצל המארחים, בעוד שאדריאן בנקס היה היחיד שתפקד אצל האדומים, בשורותיהם רשם רביב לימונד דקות בכורה העונה, רגע לפני הדרבי מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

תקציר: הפועל אילת - הפועל תל אביב 72:89. ברני ארדוב
ניצחון בכורה העונה. עודד קטש/ברני ארדוב

עודד קטש אמר בסיום: "שיחקנו טוב, התחלנו טוב. בחצי הראשון עשינו עבודה הגנתית טובה ושלטנו בריבאונד ההגנה. יש פה שחקנים טובים, או כאלה שעשו דבר או שניים או צעירים מוכשרים שרוצים להצליח. עוד לא קיבלנו קבוצה שלמה, עשינו משחק טוב בראשון לציון גם בהרכב חסר. אני שמח על הניצחון אבל יש עוד דברים לשפר. אנחנו רק בתחילת הדרך, עוד לא הצלחתי לראות את הקבוצה שניסינו לבנות, עוד לא ראיתי את כולם בריאים בבת אחת. אפיק עשה את שלו, הוא בלתי נגמר. אנחנו יודעים מה הוא יודע לתת וכשזה מתחבר לו ראיתם איך זה נראה".

אפיק ניסים: "הגענו למשחק חשוב בבית ורציתי לנצח. צריך להתרכז בכדורסל ולא במסביב ואני שמח שזה הצליח. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שברגע שנלמד את שיטה של עודד יהיה טוב. כל עוד אנחנו באנרגיות הנכונות אנחנו נראים טוב. החוכמה היא לשמור על יציבות, בעיקר בבית, ולנצח גם בחוץ. המשחק מול הרצליה יהיה מבחן אופי".

שרון אברהמי: "לא באנו אינטנסיביים, טיפלנו רע מאוד בפיק אנד רול. כל פעם חזרנו ולא היה לא עוד פוש לעשות חזרה מתחת לעשר הפרש. אני לא יודע אם זה כי באנו אחרי שני ניצחונות, אבל למרות שהזהרנו את השחקנים הגענו מאוד רכים. אני אף פעם לא אוהב להפסיד וזו לא הדרך ההגנתית בה אנחנו צריכים לשחק, אני לא חושב שזה קשור לדרבי פשוט לא היינו מספיק טובים. אם נשמור בדרבי כמו ששמרנו פה נהיה בבעייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully