וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: 1:3 לבאיירן על אוגסבורג, דורטמונד שרדה מותחן פנדלים

שערים של לאהם (2), גרין (41) ואלאבה (90) סידרו לאלופה כרטיס לשמינית. אוניון ברלין כפתה דו קרב מהנקודה הלבנה מול סגנית האלופה, שניצחה 0:3 בפנדלים. גם וולפסבורג ושאלקה עלו

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הלך קשה. מולר/רויטרס

הסיבוב השני של הגביע הגרמני החל כבר אתמול (שלישי) עם שמונה משחקים שהניבו ארבעה קרבות מהנקודה הלבנה אך המנה העיקרית הגיעה הערב, עם כמות דומה של משחקים. באיירן מינכן ניצחה 1:3 את אוגסבורג ודורטמונד שרדה דו קרב פנדלים מול אוניון ברלין. עוד קודם לכן וולפסבורג עלתה על חשבון היידנהיים, בעוד מיינץ ודרמשטאדט הודחו מול קבוצות מליגות נחותות.

היידנהיים - וולפסבורג 1:0

הזאבים ומאמנם הזמני ולריאן איסמעיל השאירו לערב אחד את התלאות מהליגה בצד והעפילו לרבע הגמר על חשבון המדורגת שלישית בליגה השנייה בזכות שער של מריו גומז, שהבקיע גם בהפסד לדרמשטאדט במחזור הליגה האחרון. בכלל, החלוץ הוותיק אוהב מאוד לשחק בגביע, והיה מעורב ב-30 שערים (26 כבש, ארבעה בישל) ב-30 משחקים בהם השתתף במפעל. זהו ניצחונה הראשון של וולפסבורג אחרי רצף של שבעה משחקים בהם השיגה 3 נקודות ליגה בלבד.

וולדורף - דרמשטאדט 0:1

דווקא אחרי שהשיגה ניצחון ליגה ראשון אחרי חמישה משחקים, האורחת הודחה באופן מביך מהגביע מול הקבוצה המדורגת במקום ה-13 בליגה הרביעית. ניקו הילנברנד כבש את השער שקבע סנסציה בדקה ה-32.

גרויטר פירת - מיינץ 1:2

הקבוצה המדורגת במקום ה-13 בליגת המשנה אחראית להפתעה נוספת. גרויטר פירת' לא ניצחה כבר ארבעה משחקים ברצף בבונדסליגה 2 אך זה לא הפריע לה להדיח את מיינץ מהמקום התשיעי בליגה הבכירה. ג'ון קורדובה (68) דווקא העלה את מיינץ ליתרון ארבעה דקות לאחר שנכנס כמחליף אך דרקאן סרארר (79) השווה ו-וטון ברישה קבע מהפך בדקה ה-90.

יאקוב ברון לארסן שחקן בורוסיה דורטמונד (אמצע) עם גונסאלו קסטרו, לוקאש פישצ'ק. GettyImages
בקושי רב. שחקני דורטמונד חוגגים עלייה/GettyImages

באיירן מינכן - אוגסבורג 1:3

מחזיקת הגביע הצליחה לעלות לשמינית הגמר אחרי משחק לא קל בכלל, וכבשו במשחק הבית ה-35 שלהם ברציפות בכל המסגרות, מה שמשווה את השיא הקודם שלהם שהיה בין 2009-2007 באליאנץ ארנה.

באיירן עלתה ליתרון בדקה השנייה. תומאס מולר הכניס כדור לפיליפ לאהם, שעבר את השומר שלו בין הרגליים ומזווית קשה בעט לפינה הרחוקה את ה-0:1. ג'וליאן גרין האמריקאי כבש את השני בדקה ה-41 עם נגיחה יפה אחרי הגבהה מימין של מולר. גרין הפך לאמריקאי הראשון שכובש לזכות באיירן. בדקה ה-49 הייתה יכולה אוגסבורג לצמק כשקיבלה פנדל. קו יא צ'אול בעט מ-11 מטר לפינה, אבל מנואל נוייר הדף. באיירן קיבלה פנדל משלה בדקה ה-57, אבל תומאס מולר החמיץ. למרות זאת, אוגסבורג הצליחה לחזור למשחק. ג'י דונג וון כבש עם מהלך יפה מול בואטנג משמאל ובעיטה לפינה הרחוקה, 1:2. זה היה השער הראשון שבאיירן ספגה בגביע אחרי 547 דקות ברציפות. בדקה ה-90 כבש דייויד אלאבה את השלישי של באיירן עם בעיטה לפינה הקרובה.

בורוסיה דורטמונד - אוניון ברלין 0:3 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)

דרמה גדולה במפגש בין סגנית האלופה לסגנית מוליכה הליגה השנייה. אוניון ברלין הגיעה עם כ-12 אלף מאוהדיה לדורטמונד, לא נבהלה מפיגור בעקבות שער עצמי של מיכאל פארנסן בדקה ה-44 וכפתה הארכה עם שוויון של המחליף סטיבן סקז'יבסקי בדקה ה-81, פחות מדקה אחרי שנכנס. הלחץ של המארחים בהארכה לא הניב שער ניצחון והמשחק הלך לדו קרב מהנקודה הלבנה, שם רומן ויידנפלר הדף את שתי הבעיטות הראשונות והמחליף פיליפ הוזינר הוסיף בעיטה למשקוף, כך שהקבוצה החביבה מברלין לא הצליחה לדייק ולו פעם אחת. מנגד, עוסמאן דמבלה, מתיאס גינטר ומריו גצה כבשו ומנעו הדחה סנסציונית.

נירנברג - שאלקה 3:2

הרויאל בלוז הצליחו לנצח במשחק הרביעי מחמשת האחרונים שלהם ו"הצליחו" גם להסתבך במשחק שהיה נראה כאילו הוא בידיים שלהם. שאלקה הובילה 0:3 כבר בדקה ה-45 עם שערים של יבגני קונופליאנקה (20 ו-45) וקלאס יאן הונטלאר (31), אבל האורחת חזרה במחצית השנייה עם שער עצמי של באבה רחמן (60) ושער נוסף של טוביאס קמפה בפנדל וזה 3:2 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יבגני קונופליאנקה שחקן שאלקה (עם הפנים). GettyImages
קונופליאנקה חוגג/GettyImages

משחקים נוספים:

האנובר - דיסלדורף 1:6
להאנובר: ארתור סוביץ' (5), פליקס קלאוס (7, 34), מרטין הרניק (15, 16), סבסטיאן מאייר (54), לדיסלדורף: קווין אקפוגומה (20).

פ.צ. קלן - הופנהיים 1:2 (אחרי הארכה)
לקלן: מרסל ריסה (36), אנתוני מודסט (91, הארכה), להופנהיים: בנימיני הובנר (8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully