וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19: 2:3 לישראל באנדורה

פנדל של מחאמיד בדקה ה-85 העניק לשחקניו של אלון חזן שלוש נקודות חשובות. ח'אלילה כבש ראשון (18), אספה הכפיל (21). שערים של מרטינס (54) ופומארס (73) לא עזרו לאנדורים. המאמן אמר: "הם חזרו למשחק עם שער מקרי"

מאמן נבחרת הנערים של ישראל, אלון חזן. GettyImages
בשיניים. אלון חזן/GettyImages

אליפות אירופה לנוער עד גיל 19 תיערך ביולי 2017 בגיאורגיה, וכעת נערך שלב המוקדמות הראשון לקראת הטורניר. נבחרת ישראל אותה מדריך אלון חזן, הוגרלה לבית ג', והיום (שלישי) היא פתחה את שלב המוקדמות עם ניצחון דחוק, 2:3 על אנדורה הקטנה. עוד לפני המשחק של ישראל, סקוטלנד גברה 0:1 על ליכטנשטיין במשחק השני בבית, כשיש לציין שכל משחקי הבית ישוחקו באנדורה. ביום חמישי תשחק ישראל מול ליכטנשטיין, וביום ראשון מול סקוטלנד.

הנבחרת פתחה טוב את המשחק ובדקה ה-18, אוסאמה ח'אלילה כבש את הראשון. הבליץ של שחקניו של חזן נמשך, ותוך שלוש דקות, יצחק אספה הכפיל את התוצאה. בדקה ה-54, החלוץ האנדורי אלכסנדר מרטינס צימק ל-2:1. השאננות של ישראל עלתה לה ביוקר, ובדקה ה-73 פרנסיסקו פומארס השווה ל-2:2. למרבה המזל, השופט שרק לפנדל לזכות הנבחרת של חזן חמש דקות לסיום הזמן החוקי, ואנס מחאמיד לא התבלבל וכבש את שער הניצחון.

חזן אמר לאחר הניצחון: "שלטנו במחצית הראשונה והיינו יכולים לרדת להפסקה ביתרון גדול יותר. האנדורים חזרו למשחק עם שער די מקרי וקצת נלחצנו. הפערים בכדורגל המודרני הצטמצמו, וגם במשחק המקביל בבית, ליכטנשטיין לא הייתה רחוקה מלהשיג נקודות. ביום חמישי נשחק מול ליכטנשטיין, נעבוד על הדברים שצריך לשפר ונעשה את המקסימום על מנת להבטיח עלייה לשלב העילית לפני המשחק מול סקוטלנד''.

לקראת הטורניר שייערך בגיאורגיה, ייערכו יש שני סיבובי מוקדמות. במסגרת הסיבוב הראשון, 52 נבחרות חולקו ל-13 בתים, מהם יעלו לסיבוב הבא אלופות הבתים, הנבחרות שיסיימו במקום השני והנבחרות שיסיימו במקום השלישי שישיגו את המאזן הטוב ביותר בבית. לאחר מכן ייערך שלב מוקדמות נוסף, בו יחולקו 28 נבחרות לשבע בתים, כאשר שבע הנבחרות שיסיימו במקום הראשון יעלו לאליפות שתיערך ביולי בגיאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully