וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: ניצחונות לאנג'ליק קרבר ומדיסון קיז

הגרמנייה פתחה את משחקיה במסגרת הבית האדום עם 4:6, 2:6 קליל על סימונה האלפ תוך שעה ו-24 דקות. גם האמריקאית ניצחה במשחק הפתיחה שלה, 1:6, 4:6 את דומיניקה ציבולקובה הסלובקית

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
פתיחה ברגל ימין. קרבר/רויטרס

לאחר שיצא אמש (שני) לדרך טורניר גמר סבב הנשים עם משחקי הבית הלבן, היום נערכו משחקי הפתיחה במסגרת הבית האדום. המדורגת ראשונה, אנג'ליק קרבר, פגשה את סימונה האלפ הרומניה (4). במפגש נוסף, התמודדו מדיסון קיז האמריקאית (7) ודומיניקה ציבולקובה (8).

הגרמנייה לא התקשתה כלל וניצחה תוך שעה ו-24 דקות, 4:6, 2:6. המערכה הראשונה היתה צמודה יותר, ולאחר 4:4 במשחקונים הצליחה לשבור את יריבתה בדרך ניצחון במערכה הראשונה. במערכה השנייה הצליחה קרבר לשבור כבר במשחקון השני, שסלל את דרכה לניצחון קליל במערכה. קרבר נהנתה מ-35 טעויות בלתי מחויבות של יריבתה, ובששת המפגשים האחרונים בינה ובין האלפ היא ניצחה בחמישה משחקים.

במשחק השני שגם לא היה מאוד צמוד, מדיסון קיז גברה על דומיניקה ציבולקובה 1:6, 4:6. לאחר 1:1 במשחקונים, קיז הצליחה לשבור את הסלובקית בדרך לניצחון קליל במערכה הראשונה. במערכה השנייה ציבולקובה היתה טובה יותר והחזיקה מעמד 43 דקות, אך נשברה במשחקון החמישי ולא הצליחה לחזור מהבור. האמריקאית השיגה 16 ווינרים ושישה אייסים במשחק, ונהנתה מארבע שגיאות כפולות של יריבתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully