וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המלך: ריאל מדריד מתארחת אצל קולטוראל לאונסה

במשחק שהוקדם בשל השתתפות הבלאנקוס באליפות העולם לקבוצות, הם ינסו לא למעוד מול מוליכת הליגה השלישית, שמגיעה אחרי תשעה ניצחונות ומחזיקה בקשר מעניין לכדורגל הישראלי (22:00, ספורט 2)

one

קולטוראל לאונסה תארח מחר (רביעי, 22:00, ספורט 2) את המשחק הגדול ביותר שלה, כאשר תפגוש את ריאל מדריד במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב ה-1/16 של גביע המלך הספרדי. ההתמודדות הכפולה בין הקבוצות הוקדמה בשל השתתפותה של ריאל באליפות העולם לקבוצות בחורף.

הגומלין ייערך בעוד קצת יותר מחודש, בברנבאו, אבל לפחות במשחק הראשון, מול הרכב די משני שצפוי להעלות זינדין זידאן, תנסה מוליכת בית 1 של הליגה השלישית בספרד להדהים את אלופת אירופה, שהתייצבה בסוף השבוע בפסגת הטבלה בליגה הבכירה אחרי ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 דחוק על בילבאו.

עבור ריאל מדובר במשחק ראשון מתוך רצף של ארבעה משחקים שעל הנייר נראים די נוחים (אלאבס בחוץ בליגה בשבת, לגיה ורשה בחוץ בצ'מפיונס ברביעי הבא, לגאנס בבית בליגה בראשון הבא), לפני הדרבי הגדול בוויסנטה קלדרון אחרי פגרת הנבחרות. כאמור, לאונסה, שמגיעה להתמודדות עם תשעה ניצחונות רצופים, תנסה לייצר סנסציה. ב-2009 היא פגשה תא ברצלונה בגביע והפסידה 2:0 בבית ו-5:0 בקאמפ נואו, כאשר המשחק הראשון היה ההופעה היחידה של גיא אסולין במדי הקבוצה הבוגרת של בארסה.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
צפוי לתת מנוחה לכוכבים. זידאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully