וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האפליקציה החדשה של ואלדס, ארינאס דואג לכסף

השוער הספרדי משיק אפליקציית היכרויות, חוזהו של אייג'נט זירו מתקרב לסיום, החמצה מדהימה באוקראינה, השער המוזר של סיסה, לברון דואג לאוהדי קליבלנד וקוזנצובה מסתפרת במהלך משחק

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סבטלנה קוזנצובה גוזרת את שיערה במהלך משחק

10:49: קווין דוראנט משתולל במסיבה

09:40: האפליקציה החדשה של ויקטור ואלדס

השוער הספרדי, ויקטור ואלדס, לא כל כך הצליח בתחום הכדורגל בשנים האחרונות. לאחר שעזב את ברצלונה, ואלדס בן ה-34 אמנם הגיע למנצ'סטר יונייטד, אך שיחק במדי הקבוצה שני משחקים בלבד לפני שהושאל לסטנדרד ליאז' הבלגית. את העונה הנוכחית פתח בשורות העולה החדשה לפרמיירליג מידלסברו. אבל בכל הנוגע לעיסוקיו מחוץ לכר הדשא, נראה שוואלדס פורח. השוער הינו אחד המייסדים של אפליקציה חדשה העונה לשם "Hello dating", המזכירה, כך לפי מייסדיה, את אפליקציית טינדר הפופולרית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

09:33: השער המוזר של פאפיס סיסה

09:21: החמצה מסמרת שיער באוקראינה

אנדריי בוריאצ'וק בן ה-20 קיבל הזדמנות נדירה ממאמנו בשחטאר דונייצק במהלך המשחק מול זירקה. אלא שסביר להניח שהוא ירצה לשכוח את המשחק, לאחר שרשם החמצת ענק בדקה ה-56.

09:01: לברון ביקש, לברון קיבל - גלידה חינם לאוהדי קליבלנד

08:51: הכסף של גילברט ארינאס אוזל

כדורסלן העבר גילברט ארינאס חי כבר שנים על החוזה שהשיג בוושינגטון, אי שם ב-2008. אייג'נט זירו חתם באותה שנה לשש שנים בקבוצה, תמורת 111 מיליון דולר, אך לא שיחק בקבוצה מאז 2010. למעשה, עונתו האחרונה בליגה הטובה בעולם הייתה ב-2012, אך למרות זאת המשיך לקבל את הכספים שמגיעים לו מחוזה העתק, שנפרס לאורך שמונה שנים ויסתיים בעוד כמה חודשים. ארינאס נשאל על ידי TMZ איך יתמודד עם הגזירה, וטען כי לא יוכל לשלוח את ילדיו לבתי ספר פרטיים עם סיום החוזה: "אני צופה שילדיי יעברו לבתי ספר ציבוריים בשנת 2017". במהלך שנותיו ב-NBA, הרוויח ארינאס 160 מיליון דולר.

08:44: תגרה המונית בליגה הרביעית ברומניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully