וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: ג'ורדן פארמר נופה מסקרמנטו, מטה וורלד פיס נשאר בלייקרס

הגארד שוב ייאלץ למצוא קבוצה חדשה, גם פריג'יוני הוותיק בין המנופים. אתר ה-NBA ניתח מה מצפה לקבוצות הליגה בחודש הראשון של העונה: גולדן סטייט וקליבלנד צפויות לפתיחת עונה נוחה יחסית

עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: לברון ג'יימס וטיירון לו מתכוננים לפתיחת העונה

עונת ה-NBA תיפתח הלילה (בין שלישי לרביעי) עם שלושה משחקים, כאשר המסקרן ביניהם הוא המפגש בין סן אנטוניו ופיינליסטית העונה שעברה גולדן סטייט, שתציג לראווה את קווין דוראנט שהגיע הקיץ. יממה לפני פתיחת העונה עיצבו הקבוצות את הסגלים הסופיים, עם כמה החלטות מעניינות:

לוס אנג'לס לייקרס שחררה את יי ז'יאנליאן, הסנטר הסיני שחתם באוגוסט לעונה עם חוזה של 8 מיליון דולר, ומוצא עצמו בחוץ. הלייקרס גם שחררו את אנתוני בראון, כך שהמשמעות היא שמטה וורלד פיס (כמו גם תומאס רובינסון) יישאר לעונה נוספת בסגל 15 השחקנים בקבוצה של לוק וולטון.

קליבלנד שחררה את דאנטיי ג'ונס הוותיק, שהצטרף בתום העונה שעברה לספסל, ותשאיר את דאנדרה ליגינס, שהציג יכולת לא רעה במשחקי קדם העונה.

דטרויט צירפה את בנו אודריך, אחרי שמיאמי שחררה בשבת את הגארד. הפיסטונס זקוקים לחיזוק בקו האחורי לנוכח פציעתו של רג'י ג'קסון.

יוסטון החליטה לשחרר את פבלו פריג'יוני, הארגנטינאי בן ה-39. פיניקס החליטה לשחרר את ארצ'י גודווין, הגארד שרשם שלוש עונות בקבוצה ובעונה שעברה העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים.

סקרמנטו החליטה לשחרר את ג'ורדן פארמר. הגארד בן ה-29, שמתקשה למצוא קבוצה ובית, שיחק בין השאר בגריזליס, הקליפרס והלייקרס בשלוש העונות האחרונות שלו, כמו גם ניסיונות כושלים באירופה. בארבעת משחקיו בקדם העונה רשם ממוצע של 6.5 נקודות ו-2.8 אסיסטים.

ג'ורדן פארמר עם דייב ייגר. AP
גם ייגר נטש. פארמר/AP

אתר הליגה חקר את לוח הזמנים של הקבוצות בחודש הראשון של העונה ובדק למי צפויה פתיחת עונה נוחה ומי תיאבק להשיג ניצחונות.

החודש הראשון של הווריירס נראה יחסית נוח על פניו. הם אמנם לא צפויים לפתוח את העונה עם 24 ניצחונות רצופים כפי שעשו בעונה שעברה, אך מתוך 16 המשחקים שחכים להם אחרי המשחק מול הספרס, עשרה הם מול יריבות שסיימו את העונה שעברה במאזן שלילי, כולל שלושה מול הלייקרס. זו לא רק איכות היריבות שאמורה להקל על השבועות הראשונים של סטיב קר, אלא גם העובדה שקבוצתו תפגוש שמונה קבוצות שעבורן זה יהיה המשחק השני בבק-טו-בק.

גם האלופה קליבלנד קיבלה לוח משחקים נוח לחודש הראשון. מסע ההגנה שלהם על אמנם התואר יחל עם 11 משחקים מתוך 14 הראשונים מול קבוצות שסיימו עם מאזן חיובי, אך תשעה מהם יתקיימו במגרשם הביתי. כמו כן, ארבעת משחקי החוץ היחידים שלהם מתוך 14 הראשונים יתקיימו ברצף של אחד כל פעם מול יריבות מהמזרח. אף קבוצה אחרת לא תשחק בביתה יותר בחודש הראשון.

עוד בנושא

שלח לי שקט: איך תיראה העונה השמינית של עומרי כספי ב-NBA?
שלשה בעקבות אחד: לקראת פתיחת העונה של גולדן סטייט ווריירס

אנדרה איגודאלה קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. AP
יפגשו יריבות עייפות. דוראנט ואיגודלה/AP

פתיחת העונה של קבוצות נוספות:

מערב:

קליפרס: הקבוצה של דוק ריברס קיבלה חודש ראשון די נוח במהלכו תפגוש רק שלוש קבוצות שדורגו בעשירייה הראשונה מבחינת הגנה בעונה שעברה, הכי מעט בליגה.

ניו אורלינס: אחרי שיפתחו את העונה בבית מול דנבר, אנתוני דייויס וחבריו ישחקו שבע משחקים נוספים ב-12 ימים, כולל שלוש פעמים בק-טו-בק ושני מפגשים עם גולדן סטייט.

אוקלוהומה סיטי: הקבוצה של ראסל ווסטברוק תהיה אחרונה מכל קבוצות הליגה לפגוש קבוצה בלילה השני של משחקי בק-טו-בק, זה יקרה מול דטריוט ב-26 בנובמבר, אך גם הת'אנדר יגיעו במצב דומה.

סקרמנטו: לעומרי כספי מצפה פתיחה מתישה עם ארבעה בק-טו-בק ב-11 המשחקים הראשונים, כולל מסע של חמישה משחקים בשבעה לילות במזרח.

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
יבלה הרבה במזרח. כספי/AP

מזרח:

בוסטון: הסלטיקס פותחים עם שלושה משחקים בארבעה ימים, אך יקבלו מנוחה לאחר מכן שלושה משחקים בעשרה ימים בתחילת נובמבר.

שיקגו: הבולס המתחדשים לא יבלו הרבה זמן בביתם בחודש הראשון, שיכלול 6 משחקים ביונייטד סנטר לעומת 11 בחוץ. בנובמבר מצפה להם מסע של חמישה משחקים בשמונה ימים במערב.

אינדיאנה: השחקנים של נייט מקמילן קיבלו פתיחה נוחה הכוללת שישה משחקים מתוך 17 הראשונים מול הקבוצות הגרועות בליגה בעונה שעברה: פילדלפיה, הלייקרס, ברוקלין ופיניקס. כמו כן, בנובמבר ישחקו שמונה משחקים מתוך תשעה רצופים בביתם.

ניו יורק: הניקס מקווים לעונה מוצלחת עם הסגל המתחדש אך קיבלו פתיחה של שלושה משחקים בלבד עד סוף נובמבר מול קבוצות שסיימו את העונה שעברה במאזן שלילי, שניים פחות מכל קבוצה אחרת בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully