וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אין לי כלום נגד הקהל של מכבי חיפה"

24.10.2016 / 23:02

קשר מכבי תל אביב התייחס לקללות מהאוהדים הירוקים אחרי ההפסד 2:0: "רציתי לנצח כמו שאני רוצה לנצח בכל משחק". ארבלדזה: "לבן חיים היה משחק רע, קורה". אייל גולסה נפצע והוחלף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: תגובות לאחר המשחק

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) את הפסד הליגה הראשון שלה אחרי 27 משחקים. הצהובים הפסידו 2:0 למכבי חיפה במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל ונראו רע. בעקבות ההפסד, ירדו הצהובים אל המקום השני בגלל הפרש שערים נחות מזה של הפועל באר שבע. אייל גולסה נפצע והוחלף כבר בדקה השביעית.

עוד בנושא:

מכבי חיפה קטעה את הרצף של מכבי תל אביב עם ניצחון 0:2
רנה מולנסטיין בסיום: "גאה בקבוצה, מכבי חיפה צריכה לשאוף לתארים"
קגלמאכר 8, עטר 7, בניון 5, בן חיים החלוץ 4: ציוני המשחק

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב. ארבלדזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה אמר בסיום: "לפני המשחק כל החלטה היא נכונה. לא אגיד משהו בתגובה למשחק. במחצית הראשונה היינו קצת חלשים ואיטיים. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, היו לנו שלושה או ארבעה מצבים מצוינים לכבוש וחיפה ניקתה מקו השער. אני צריך לתת קרדיט ליריבה, ששיחקה מאורגן מאוד לאורך 90 דקות. זה קורה ואנחנו צריכים לעבוד כדי להשתפר. אחרי המשחק קל לדבר, אבל ההחלטות שקיבלתי היו בהתחשב בזה שחיפה תהיה מאחורי הכדור רוב המשחק. אני חושב שההחלטות שלי היו נכונות.

על בן חיים והחילוף שלו במחצית, אמר המאמן: "היה לו משחק רע, וזה נורמלי. לפעמים יכול להיות משחק רע. הוא עדיין שחקן מצוין". על המשחק עצמו אמר הגאורגי: "אני לא חושב שזה היה המשחק הרע ביותר שלנו העונה. היה לנו משחק קשה באירופה לפני כמה ימים, אבל זה לא תירוץ. במחצית השנייה שיחקנו טוב ואם היינו כובשים, היינו בעמדה טובה יותר. אני חושב שאנחנו מספיק חזקים כדי לנצח גם בבאר שבע. אבל כל משחק הוא חשוב, כל ניצחון הוא חשוב ואף אחד לא נותן שש נקודות בשביל ניצחון מסוים".

יוסי בניון אמר בסיום: "הייתה הרגשה לא פשוטה בכלל לשחק מול מכבי חיפה, מהיום שחזרתי לארץ לא חלמתי שזה יקרה. ניסיתי לשים את הרגשות בצד ולתת כל מה שיש לי במשחק. לצערי לא שיחקנו טוב. אני רציתי לנצח כמו שאני רוצה לנצח בכל משחק, אלה שלוש נקודות, אבל אי אפשר לנצח תמיד. יש ביום ראשון משחק עונה בבאר שבע, אי אפשר תמיד לנצח, מקווה שנתאושש. אני לא חושב שהשינויים של ארבלדזה פגעו בנו, היו רק שני שינויים מהמשחק האחרון, אין קשר ליכולת. היו לנו מספיק מצבים לחזור למשחק וכשלא מנצלים אותם אי אפשר לנצח, יכולנו גם לשחק יותר טוב.

"אני לא מתרכז באוהדים אלא במשחק עצמו, היו לי בקריירה גם משחקים של 80 אלף מוסלמים ששורקים לי בוז. הם לא עברו את גבול הטעם הטוב ואין לי שום דבר נגד הקהל של מכבי חיפה, הקומץ לא מייצג אותו. אני עכשיו במכבי תל אביב ורוצה להצליח. אני חושב שמהרגע שהגעתי לארץ אמרתי שאני לא בא להוביל ולהלחם על כל התארים אלא כדי להנות מכדורגל ולסיים את הקריירה צורה יפה. אני לא מתחרט על המקום שחזרתי אליו אבל נאצלתי להתעסק ביותר מידי דברים שהם לא כדורגל, אני לא יודע אם זה יוסי חדש או לא. הייתה החלטה קשה לעזוב את מכבי חיפה אבל החלטה קלה מאוד לחתום במכבי תל אביב. באתי מהדרום וזה כיף לראות שבאר שבע מצליחה, מי שיבוא מוכן יותר ינצח".

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב. בניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully