וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אנחנו הרבה יותר תחרותיים מלפני חמש או שש שנים"

פתיחת העונה הטובה של ארסנל הביאה לאווירה חיובית במסיבת העיתונאים השנתית של ההנהלה. הבעלים קרונקי: "ראיתם מה קרה למנצ'סטר יונייטד שנפרדה מאלכס פרגוסון אחרי כל כך הרבה שנים"

אימג'בנק GettyImages

ארסנל קיימה הערב (שני) את מסיבת העיתונאים השנתית של הבעלים וההנהלה.בשנים האחרונות האירוע המסורתי של התותחנים ידעה מספר רגעים לא נעימים במיוחד, כאשר ארסן ונגר והבעלים סטם קרונקי נאלצו לא פעם להתמודד עם שאלות בנוגע לחוסר ההישגיות של הקבוצה שלא זכתה באליפות מאז עונת 2003/04. העונה, למרות 0:0 מאכזב אתמול עם מידלסברו, ארסנל מדורגת במקום השני בשוויון נקודות עם מנצ'סטר סיטי וליברפול נמצאת בכיוון הנכון למאבק על תארים וזה השתקף באווירה חיובית ובמחמאות רבות לצרפתי, שחגג לאחרונה 20 שנה במועדון.

"ראיתם מה קרה למנצ'סטר יונייטד שנפרדה מפרגוסון אחרי כל כך הרבה שנים", אמר הבעלים סטן קרונקי, "זה מאוד קשה. אנחנו מאוד מרוצים מוונגר. אנחנו בצמרת הטבלה כרגע, הוא מאמן נהדר, ההשפעה שלו על המועדון גדולה וחיובית. הדבר הכי קשה הוא להישאר תחרותי לאורך זמן בליגה, וארסן תמיד עשה את זה. אנחנו אולי לא תמיד זוכים במה שאנחנו רוצים אבל אנחנו מרוכזים בזכייה באליפות".

חוזהו של ונגר יפוג בתום העונה, וכפי שעשה בקיץ 2014, גם הפעם הוא שומר את ההחלטה לגבי המשך דרכו לרגע האחרון. הוא כבר אמר כי ישמח להישאר אך שלא החליט סופית. "נשב ונדבר איתו בזמן המתאים", אמר קרונקי, "הייתי רוצה לראות אותו נשאר, אנחנו בטוחים ביכולת שלו לקחת אותנו קדימה".

גם ונגר בעצמו נכח כמובן באירוע, למרות שבדרך כלל הוא לא מפספס אימון ביום שלפני משחק (מול רדינג בגביע הליגה). "עברנו מספר תקופות בהן בעיקר מכרנו", אמר, "זה היה חלק גדול מההכנסות שלנו ושרדנו בשקט. כעת אנחנו בעמדה הרבה יותר תחרותית מלפני חמש או שש שנים כדי להיאבק על התואר. אני מאמין שיש לקבוצה את המחוייבות, הביחד והרעב לזכות".

עוד בנושא

פורסמו המועמדים לפרס כדור הזהב: רונאלדו ומסי בפנים

בעלי ארסנל סטן קרונקי. GettyImages
"רוצה לראות את ונגר נשאר". קרונקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully