וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מונה למאמן אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית

כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט, המאמן הישראלי חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה מהאי השכן, אותה אימן בין השנים 2011-2013, אחרי שהגיע לסיכום עם הנהלת המועדון. חתם לשנה וחצי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדנציה נוספת באירופה. רוני לוי לאחר החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני לוי מונה הערב (רביעי) רשמית למאמנה החדש של אנורתוזיס פמגוסטה. המאמן הישראלי הגיע ביום שני לקפריסין, נפגש אתמול והיום עם ראשי המועדון והערב חתם על חוזה לשנה וחצי, עד יוני 2018. על מועמדותו של לוי לאנורתוזיס פורסם בלעדית בוואלה! ספורט.

בהודעה הרשמית של אנורתוזיס נמסר: "הנהלת אנורתוזיס מאמינה כי מר לוי יתרום למסע ההתאוששות של המועדון ויעלה אותה על מסלול ההצלחה. אנחנו מבקשים מאוהדי אנורתוזיס לתמוך בהתחלה החדשה ולוותר על תחושות התסכול והמרירות שהציפו אותם מתחילת העונה. ברוך השב, מר לוי, משפחת אנורתוזיס מאחלת לך את כל ההצלחה בתפקידך החדש".

עוד בנושא:

לידיעה הבלעדית על מועמדותו של רוני לוי לאנורתוזיס
בקפריסין אישרו אמש: "רוני לוי יחתום על חוזה ברביעי"
סגן נשיא אנורתוזיס: "רוני לוי הוא מאמן יוצא מן הכלל"

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מחכה בקפריסין. רובן ראיוס/קובי אליהו

כזכור, לוי בן ה-49 נפרד ממכבי חיפה בסוף חודש יולי אחרי שזכה עם הקבוצה בגביע המדינה בעונה הקודמת והודח בשלב מוקדם מהליגה האירופית עם הפסד בפנדלים לנומה קאליו האסטונית.

פרט לקדנציה הקודמת בקפריסין, אז לקח את אנורתוזיס מתחתית הטבלה עד למקום הרביעי ובעונה שלאחר מכן צעד בצמרת (הגיע למחזור ה-22 ללא הפסד) עד פיטוריו באפריל 2013, לוי הספיק לאמן גם ברומניה את אוניראה אורזיצ'ני וסטיאווה בוקרשט. את התארים היחידים שלו כמאמן השיג במכבי חיפה עם שלוש אליפויות רצופות ב-2004 עד 2006, שני גביעי טוטו וכאמור הגביע בעונה שעברה.

אנורתוזיס לא זכתה בתואר מאז האליפות ב-2008, כשבעברה יש 13 אליפויות ו-10 גביעים. בשנים האחרונות שיחקו בקבוצה ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי ומשה אוחיון, וכעת ניתן למצוא בה את אקס הירוקים רובן ראיוס. כרגע מדורגת אנורתוזיס במקום השמיני עם ניצחון בודד ושמונה נקודות אחרי שמונה מחזורים. המאמן הספרדי אנטוניו פוצ'ה פוטר לאחר ההפסד לאומוניה ניקוסיה, ובמחזור האחרון (2:2 מול ארמיס) עמד על הקווים מאמן זמני.

הערב עלתה הקבוצה לשמינית גמר הגביע, עם ניצחון דחוק בהארכה 1:2 על אותלוס מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully