וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באסקוניה הפתיעה עם 87:91 גדול על ריאל מדריד, צסק"א מושלמת

הבלאנקוס כבר חזרו מפיגור 17 ברבע השני ליתרון, אבל 21 נקודות של יאקה בלאזיץ' כולל שתי שלשות גדולות במאני טיים סידרו לבאסקים ניצחון. אלופת אירופה ניצחה 87:93 את אנדולו, ניצחון לבלאט

דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
השאיר את קאזאן ללא ניצחון. בלאט/GettyImages

לאחר שבשבוע שעבר המפעל סיפק מספר משחקים מותחים וטובים, המחזור השלישי ביורוליג נפתח הערב (שלישי) עם ניצחונם של דיוויד בלאט וקבוצתו דרושאפקה ברוסיה, 87:94 מול קאזאן. אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, שמרה על המאזן המושלם שלה עם 87:93 על אנדולו אפס שעדיין מחפשת ניצחון בכורה. מילאנו נחלה הפסד בכורה עם 91:81 ביוון מול אולימפיאקוס וההפתעה נפלה במדריד שם באסקוניה ניצחה 87:91 את ריאל מדריד.

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
עוד הצגה לפנתיאון. נאנדו דה קולו/GettyImages

אוניקס קאזאן - דרושאפקה 94:87

בדקות הראשונות נראה היה כי ההפסד הכואב למילאנו במחזור הקודם יושב חזק בראש של הטורקים, כאשר הקבוצה של יבגני פשוטין רצה ל-0:12 תוך פחות משלוש דקות בזכות שבע נקודות של אקס הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי. אבל השחקנים של בלאט התעשתו מהר, יצאו לריצה משלהם בחסות פעולות מצוינות של בראד וונאמייקר ואוגוז סבאס, ובסיום הרבע הראשון פיגרו רק 29:28. בפתיחת הרבע השני דרושאפקה עלתה ליתרון הראשון במשחק, אך הוא הוסיף להיות צמוד וגם בסיום המחצית הרוסים הובילו בנקודה הפרש.

לרבע השלישי עלתה האורחת אינטנסיבית יותר בהגנה, השאירה את קאזאן על 12 נקודות בלבד וביססה את היתרון שלה לקראת הרבע האחרון ןבדרך למאזן 1:2 ביורוליג. הרוסים, שלצערם נאלצו להתמודד ללא קוטי קלארק הפצוע, עדיין ללא ניצחון באירופה למרות 22 נקודות של אקס מכבי תל אביב קית' לנגפורד, מן העבר השני וונאמייקר קלע 22 משלו (10 ברבע האחרון), ג'יימס אנדרסון הוסיף 18.

אנדולו אפס - צסק"א מוסקבה 93:87

אלופת אירופה נאלצה לעבוד מאוד קשה מול פנאתינייקוס במחזור השני, אך במשחק הבכורה שלה העונה היא הביסה את גלטסראיי באיסטנבול. הערב, הקבוצה של איטודיס חזרה לאבדי איפקצ'י ושוב התקשתה, אך תיאודוסיץ' ודה קולו, צמד הגארדים הטובים באירופה סידר לה ניצחון נוסף ומאזן מושלם, כשמנגד הטורקים עדיין מחפשים ניצחון בכורה במפעל. אנדולו ביצעה קאמבק מרשים וכבר חזרה לשוויון 82 כשנותרו 3:35 דקות לסיום, אך צסק"א הגיבה עם ריצת 0:7 וגמרה את הסיפור. נאנדו דה קולו, ה-MVP של העונה שעברה נתן עוד הצגה לפנתיאון עם 26 נקודות, 6 אסיסטים, 4 ריבאונדים וגם 4איבודים. מילוש תיאודוסיץ' הוסיף 15 נקודות ו-8 אסיסטים וכשהשניים הללו נותנים כזו הצגה לאף יריבה אין סיכוי. דשון תומאס הוליך את הטורקים המאוכזבים עם 16 נקודות כשדריק בראון הוסיף 14 עבור פראסוביץ', שפתח את הקדנצייה שלו כמאמן אנדולו בצורה מאכזבת מאוד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יאקה בלאז'יץ', לבוראל קוצ'ה. GettyImages
משחק אדיר שלו. יאקה בלאזיץ'/GettyImages

ריאל מדריד - באסקוניה ויטוריה 91:87

פעמיים ניצחה באסקוניה את ריאל מדריד ביורוליג בעונה שעברה והערב, למרות שחסרה את ספק הנקודות העיקרי והכוכב שלה אנדראה ברניאני, הקבוצה הבאסקית השיגה ניצחון ענק במדריד והרסה את המאזן המושלם של הבלאנקוס. יאקה בלאזיץ' הגארד הסלובני היה איש המשחק הזה עם 21 נקודות ושתי שלשות קריטיות ברבע הרביעי כשיונאס פויטמן מחפה על היעדרו של ברניאני עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים. ריאל סבלה מיום חלש של סרחיו יול ופציעה של רודי פרננדס שהיה מוגבל בדקות שלו כשגם 16 נקודות של גוסטבו איון לא מספיקים לקבוצה של פאבלו לאסו.

שלשה של יאקה בלאזיץ' חמש דקות בתוך הרבע השני העלה את באסקוניה ליתרון של 28:45 ונראה היה שהמשחק הזה הולך לכיוון האורחים, אולם ריאל כמו ריאל שוב ידעה לחזור כמו גדולה ונגסה אט אט בהפרש, עד שסל ועבירה של דונצ'יץ' קבע שוויון 71, שלוש וחצי דקות בתוך הרבע הרביעי. ריאל כבר עלתה ליתרון 73:81, אבל באסקוניה הצליחה שוב לחזור לפיגור 2 בלבד עם ריצת 0:6 ושלשה אדירה של יאקה בלאזיץ' החזירה את היתרון לוויטוריה עם 84:86 כשנותרה דקה ו-8 שניות לסיום. ריאל לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם מהלך של סל ועבירה של פליפה רייס שהחזיר את היתרון לריאל מדריד. באסקוניה לא התרגשה. אדם האנגה החזיר לה את היתרון עם פלוטר, סרחיו יול איבד כדור מנגד ויאקה בלאזיץ' קבר את ריאל עם עוד שלשה אדירה שקבעה 87:91 לבאסקוניה ויטוריה.

אולימפיאקוס - מילאנו 81:91

למרות ההפסד במחזור הפתיחה לריאל מדריד, היוונים יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה שלהם. הם ניצבים במקום הראשון בליגה שלהם עם חמישה ניצחונות, כאשר באחד מהם הביסו את היריבה העירונית, פנאתינייקוס, 63:88. גם באירופה המצב השתפר בשבוע שעבר, כששחקניו של ולימיר פראסוביץ' הביסו את אנדולו אפס והערב היוונים שמרו על המאזן הביתי המושלם והנחילו לאיטלקים הפסד בכורה במפעל. ואסיליס ספאנוליס ואריק גרין הוליכו את האדומים עם 16 נקודות כל אחד כשקים בירץ' הוסיף 12 למנצחים. מילאן מצ'באן, שכיכב בשני מחזורי הפתיחה אצל האיטלקים, נעצר הפעם על ארבע נקודות בלבד כשמירוסלאב ראדוליצה ניסה לחפות עליו עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים כשזוראן דראגיץ' הוסיף 13 שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully