וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד צפוי לקבל דקות ראשונות נגד הפועל אילת

24.10.2016 / 16:11

הפועל תל אביב, שטרם הפסידה העונה, תקבל בחזרה את הכוכב לדקות מוגבלות, בעוד הקבוצה הדרומית תחפש ניצחון ראשון בבכורה המחודשת של לקווינטון רוס ונאור שרון (19:00, ספורט 5+)

one

בווידאו: הניצחון של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה מהמחזור האחרון

משחקי המחזור השלישי בליגת העל יגיעו לסיומם מחר (שלישי), במשחק בו תארח הפועל אילת את הפועל תל אביב (19:00, שידור ישיר בספורט 5+, שופטים: גילי כהן, דן ילון וניר קרן). המשחק היה אמור להיערך במקור ביום שני, אלא שבשל בעייתיות בהשגת מלונות באילת במהלך שמחת תורה, הוחלט לדחות אותו ביום. שתי הקבוצות נפגשו עד היום 24 פעמים, כשהמאזן עומד על 10:14 לטובת הקבוצה הדרומית. באילת ניצחה הקבוצה המקומית ב-10 מ-12 משחקים, כשבעונה שעברה ניצחה הקבוצה של עודד קטש בשניים משלושה משחקים.

רביב לימונד הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הוא חוזר. לימונד/ברני ארדוב

עד לפתיחת המשחק תישאר הפועל אילת אחת משתי קבוצות בלבד בליגת העל ללא ניצחון. הקבוצה של עודד קטש נראתה לא מספיק טוב בשני מחזורי הפתיחה נגד מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב, ועדיין סוחבת מכת פציעות. חנן קולמן נפצע בכתפו לפני המשחק נגד מכבי תל אביב וייעדר עוד מספר שבועות. לכן החליטו בקבוצה לצרף את נאור שרון על חוזה זמני, והוא יעבה את הסגל הישראלי לצד אפיק ניסים, שנמצא בכושר לא טוב מפתיחת העונה, רוברט רות'בארט, דניאל דנינו ואלון ספיר. בגזרת הזרים שינוי ראשון כשלקווינטון רוס, שכבר קיבל הודעה על שחרורו, קיבל הזדמנות נוספת, החל להתאמן לראשונה מאז הפציעה ויתלבש למשחק על חשבונו של סר'דומיניק פוינטר שצפוי לעזוב בקרוב. במועדון מקווים לעבור את המשחק עם ניצחון ראשון למרות המצב הלא פשוט בו הם נמצאים.

בהפועל תל אביב לא חלמו על פתיחת עונה שכוללת שני ניצחונות, בייחוד לאור הפציעה של רביב לימונד וזאת שמנעה מריצ'רד האוול לשחק במחזור הפתיחה. לימונד, שלא התאמן עם הקבוצה מזה יותר מחודש בשל פציעה בקרסול, ישוב לראשונה להתלבש למשחק נגד אילת כשההערכות בתוך המועדון מדברות על כך שיקבל דקות מוגבלות כדי להכינו למשחק הגדול נגד מכבי תל אביב בשבוע הבא. בקבוצה מרוצים מאוד מהקליטה של רוב הזרים, ומההתפתחות הנהדרת של תמיר בלאט, כשהם מקווים שגם אדריאן בנקס יידע לצאת מפתיחת העונה הלא טובה שעוברת עליו. האדומים ייצאו למשחק הערב, אחרי שערכו אימון צהריים בדרייב אין. כ-200 אוהדים צפויים לעשות איתם את הדרך דרומה.

"אנחנו באים אחרי שני ניצחונות, אבל צנועים וצמודים לעקרונות שלנו", אמר המאמן שרון אברהמי, "תמיד קשה לנצח באילת, והם יעשו הכל בשביל לנצח במשחק הביתי הראשון שלהם. הם קבוצה מסוכנת ואיכותית, ונצטרך להיות במיטבנו כדי לחזור לת'ל אביב עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully