וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן זלמנסון: "אני שחקן צעיר שקודם כל צריך להביא הגנה, אגרסיביות ואנרגיה"

24.10.2016 / 15:02

הסנטר הצעיר של מכבי ראשון לציון מתכונן למשחק השני בליגת האלופות נגד אלופת רומניה אורדאה (21:00, ספורט 5), מתייחס למשחק הנהדר נגד בני הרצליה ומדבר על חלומות הנבחרת: "אין שחקן שלא רוצה להיות שם"

one

אחרי הניצחון הגדול על בני הרצליה אתמול (ראשון) תמשיך מחר מכבי ראשון לציון את המסע האירופי שלה בליגת האלופות של פיב"א כשתארח בביתה את אורדאה, אלופת רומניה (21:00, שידור ישיר בספורט 5). הכתומים מגיעים למשחק אחרי שגברו במחזור הפתיחה על קטאייה יוהנסו בחוץ, ובידיעה שאם ידעו לשמור על הבית בצורה סבירה, יוכלו להבטיח את הכרטיס לשלב הבא. בעיר היין מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים מהמשחק אמש, כשאת עיקר המחמאות סחט הסנטר עידן זלמנסון, שקלע 17 נקודות, אחרי שלא שיחק באמצע השבוע שעבר באירופה. במועדון מחכים לנחיתתו של שון דאוסון, מחר אחרי הצהריים, ובשלב זה הוחלט לא לבצע שינוי נוסף - לא לחתוך את פטריק ריצ'ארד או אנתוני היליארד, וכן לא לצרף רכז זר במקומו של ג'ו ג'קסון ששוחרר.

"אני לא צריך לבוא לשחק כדי להוכיח, אני שחקן צעיר ואני קודם כל צריך להביא הגנה, אגרסיביות ואנרגיה למשחק. יהיו עליות וירידות", אמר זלמנסון על יכולתו בניצחון על בני הרצליה, והתייחס למשחק הטוב של הקבוצה לאחר פתיחת עונה לא מרשימה, "אני לא חושב שהייתה לנו ירידה, אנחנו מתאמנים קשה, עלינו מאוד אגרסיביים, דיברנו על זה לפני, ואני שמח שהכנסנו את זה לראש". על השינוי שעבר בקיץ, כשהוריד כ-8 קילוגרמים במשקל, הוסיף, "ברור שאני מרגיש שינוי, עבדתי בקיץ עם יורם מנחם, אני מרגיש הרבה יותר טוב מבחינת הגוף. ברור שאני צריך לעשות שינוי עוד", אמר הסנטר הצעיר והתייחס לחלום להיות בסגל נבחרת ישראל ביורובאסקט 2017, "אין שחקן שלא רוצה להיות בנבחרת ישראל, זה כבוד גדול, אבל רק התחילה העונה. צריך לעבוד קשה, אם זה יקרה, אני אהיה שמח, אם לא, אני אמשיך לעבוד".

שחקן מכבי ראשון לציון עידן זלמנסון. יוסי ציפקיס
האיש החם של הכתומים. זלמנסון/יוסי ציפקיס

אורדאה הגיעה לישראל כבר אתמול בבוקר כשבראשון לציון ניסו להסתיר מהם את המשחק נגד בני הרצליה. הרומנים, שזכו באליפות המדינה אשתקד לראשונה בהיסטוריה, פתחו את העונה בליגת האלופות בהפסד ביתי לקרשיאקה הטורקית, ולמעשה מגיעים עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל שני הפסדי חוץ בליגה המקומית. המאמן כריסטיאן אחים מחזיק בלא מעט שחקנים זרים - האמריקאים שון בארנט ומרטין זינו, שמובילים את הקבוצה, לצד שחקן הפנים הקנדי שון דניסון, גארד נבחרת בוסניה מוחמד פסאליץ' והגארד הסרבי ברנקו מירקוביץ'. את השחקנים המקומיים מובילים הגארד-פורוורד אנדריי מנרצ'ה ושחקן הפנים טיטוס ניקוארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully