וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הכדורגל בגאנה תחקור את גרנט על ראיון שהעניק באנגליה

עוד צעד בדרך החוצה? המאמן הישראלי הופיע ברשת "סקיי ספורט" ללא אישור מהממונים עליו, יממה לאחר הגרלת הבתים של אליפות אפריקה. סגן נשיא ההתאחדות: "זה לא היה חלק מהתוכנית, הנושא ייחקר"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
תאקל נוסף. גרנט/AP

האם אברהם גרנט קרוב מתמיד לסיים את תפקידו כמאמן נבחרת גאנה? בכלי התקשורת במדינה מדווחים כי פיצוץ נוסף התרחש בין התאחדות הכדורגל במדינה למאמן הישראלי, לאחר שגרנט העניק ראיון לרשת הטלוויזיה "סקיי ספורט" האנגלית, ללא רשות מהממונים עליו.

יממה לאחר הגרלת הבתים של אליפות אפריקה 2017, גרנט העניק את הראיון המדובר, כשבפועל היה אמור להמשיך בתוכנית המקורית של ההתאחדות ובהכנות לקראת מוקדמות המונדיאל והאליפות שתחל בינואר הקרוב. סגן נשיא ההתאחדות, ג'ורג' אפרייה אמר: "גרנט צריך להמשיך בתהליך ההכנה המקורי ועליו לפרסם את סגל הנבחרת 14 יום לפני המשחק מול מצרים במוקדמות המונדיאל". אפרייה המשיך: "נאמר לי שגרנט התראיין ל"סקיי ספורט" וזה בהחלט לא היה חלק מהתוכנית שלנו. אני יכול להגיד שההתאחדות תחקור את העניין".

המשחק הראשון של גאנה במסגרת מוקדמות המונדיאל הסתיים ב-0:0 מאכזב מול אוגנדה, ויש הרבה לחץ על הישראלי לפני המשחק במצרים ב-13 בנובמבר. החוזה של גרנט מסתיים בפברואר 2017, אך כבר בשבוע שעבר דווח על על כך שבהתאחדות שוקלים לפטר אותו לפני כן, ולהחליפו במאמן הנורבגי, יורן אנדרסן.

עוד בנושא:

"יורן אנדרסן סיכם בנבחרת גאנה, אבל גרנט דורש הרבה מאוד כסף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully