וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר ביקש להיפרד מהפועל כפר סבא, סתיו שחם סירב

24.10.2016 / 9:48

הבעלים דחה את פנייתו של מאמן הקבוצה לסיים את תפקידו בעקבות דברי הביקורת שפרסם נגדו ונגד השחקנים. שחם: "לא הבנתם את דבריי. אני לא מתכוון לפטר את מימר. אעשה סדר כשאחזור לארץ"

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
לא אהב את הדברים. מימר/ברני ארדוב

דרמה גדולה בהפועל כפר סבא ב-24 השעות האחרונות. לוואלה! ספורט נודע כי מאמן הקבוצה שרון מימר ביקש לסיים את תפקידו בעקבות הפוסט החריף והחריג שהעלה בעלי הקבוצה סתיו שחם בפייסבוק אתמול (ראשון) לפנות בוקר. שחם שלא שוהה בישראל, פרסם דברים יוצאי דופן בפייסבוק מארצות הברית שעיקרם העברת ביקורת כלפי הקבוצה ומימר ומנגד תמיכה באוהדים, נגדם כזכור יצא המאמן מיד בסיום ההפסד שלשום להפועל רעננה.

מימר לא נותר אדיש לדברים של שחם וביקש לסיים את תפקידו במועדון. שחם שלא היה מודע תחילה לסערה שחוללו דבריו, בגלל הפרשי השעות מארצות הברית והעובדה שמיד לאחר פרסומם סגר את המכשיר הסלולרי שלו והלך לישון, הבין אתמול בצהריים עד כמה המהומה גדולה, אבל הוא סירב לקבל את בקשת המאמן לעזוב והבהיר שהוא לא רוצה לפטר את מימר או לראות את מאמנו עוזב. שחם אמר בעקבות האירועים: "כפי שאמרתי מיד אחרי המשחק, כשאחזר לארץ נעשה סדר. לא יודע מה הבנתם מהדברים שפרסמתי ומה הובן, אבל אני לא מתכוון לפטר את שרון מימר. ממש לא".

מימר הוא אחד האנשים הרציונליים בכדורגל הישראלי, אבל מקורבים אליו סיפרו כי הוא פגוע מהצעד של הבעלים, גם בגלל מערכת היחסים הטובה שהיתה ביניהם עד כה. בסביבתו של המאמן טענו כי בניגוד למאמנים רבים שהיו שמחים להחליק הלאה את הסיפור ולגלגל עיניים לשמיים, מימר לא הסכים לעבור עליהם לסדר היום ולכן ביקש כבר אתמול לעזוב, אך הבעלים דחה זאת.

מימר העביר את האימון בצל הדברים שפרסם שחם. בין היתר קבל הבעלים על כך ששחקני בית (הדברים כוונו בעיקר לבן כוואז), לא היו בסגל למשחק שלשום. מימר לא התייחס באסיפה ישירות לדבריו של שחם אבל אמר לשחקנים דברים שמהם ניתן להסיק היטב מה עמדתו ומה הוא חושב על מה שקרה: "אני מספיק שנים בכדורגל כדי להתמודד עם כל הדיבורים שמסביב ואני אומר לכם שאני מאמין בכם ומאמין בדרך שלנו. למרות שאני יודע שיש מה לשפר, אני מאוד מרוצה מההתקדמות של הקבוצה. אני אלך למשחקים רק עם מי שיישר קו עם הדרך שלי".

שחקנים בהפועל כפר סבא סיפרו כי הופתעו מהצעד של הבעלים. אחד השחקנים אמר: "סתיו שחם זה אי של שפיות בכדורגל הישראלי ולכן תמוה מה שבחר לעשות. הכוח של המועדון שלנו היה בניהול ובשקט שסתיו נתן למערכת ולכן כולם הופתעו כשהוא בחר לפרסם כאלה דברים נגדינו ונגד שרון. כולם פה מגחכים ואומרים תמיד שבכפר סבא לא יכול לקרות מה שקורה בבני יהודה או בהפועל חיפה עם כל הבלגאן סביב הניהול ולכן שחם הפתיע את כולם כשעשה בסוף אפילו מהלך יותר חריף".

הדברים שפרסם שחם בפייסבוק עוררו תגובות רבות של אוהדים. מאות מהם הגיבו לבעלים וחלקם הגדול תמך בו ואף הציע לו להתקדם הלאה ולפטר את מימר. שחם מסרב לעשות את הצעד הזה ועוד יותר מכך, דחה את ההצעה של מאמנו להיפרד לאלתר מהקבוצה. יחד עם זה ברור שהירייה כבר נורתה מכיוונו של הבעלים ולא ברור לאן יתגלגלו הדברים אחרי ההפסד הבא של הקבוצה. "הבעיה הכי גדולה כאן היא שאנשים לא יודעים את המקום של הפועל כפר סבא", אמר אחד השחקנים. "הפועל כפר סבא נמצאת בדיוק במקום שלה. עוד שתי נקודות, פחות שתי נקודות. זה מה שאנחנו שווים ומי שאומר אחרת, משלה את עצמו ואת כולם. בתקציב הזה, בסגל השחקנים, זה המקום שלנו וחבל שגם את השפיות הזו לקחו מהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully