וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 0:0 ב"לה קלאסיק", שלושער לפלאה בניצחון של ניס

הבכורה של רודי גרסיה כמאמן מארסיי עברה בהצלחה עם סחיטת 0:0 מפריס סן ז'רמן המחמיצנית. ניס ממשיכה לדהור בפסגה והפעם רשמה 2:4 מרשים במץ, כולל שלושער של החלוץ בן ה-23

אלסאן פלאה, שחקן ניס. רויטרס
הופעה גדולה. פלאה/רויטרס

המחזור ה-10 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם המשחק הרותח בין בין פריס סן ז'רמן למארסיי שהסתיים ללא הכרעה. לפני כן נערכו שני משחקים ובמרכז ניצחון החוץ של ניס על מץ והמשך הריצה הנהדרת שלה בפסגה.

פריס סן ז'רמן - מארסיי 0:0

בכורה מוצלחת לרודי גרסיה כמאמן מארסיי, לפחות מבחינת התוצאה ב"לה קלאסיק". פריס שלטה במשחק ללא עוררין ובמחצית השנייה "שכבה" על השער של האורחת. קבאני ירה, די מריה ניסה, מטוידי בעט, אבל הכדורים שרקו ליד הקורות והמשקוף של יוהאן פלה. האלופה החמיצה בלי סוף והסתפקה בנקודה בלבד. מארסיי כאמור יכולה להיות מרוצה מאוד.

מאמן מארסיי, רודי גרסיה. רויטרס
עבר בשלום. גרסיה/רויטרס

מץ - ניס 4:2

ניצחון חמישי ברציפות לחבורה התוססת לוסיאן פאברה. מריו באלוטלי הפצוע נעדר מהמשחק ופינה את הבמה לאלסאן פלאה. החלוץ בן ה-23 השתלט על ההצגה וכבש שלושער זכור בדקות 12, 38 (פנדל) ו-84. ווילאן סיפריאן חתם בתוספת בזמן וניס עם מאזן של 8 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו ב-10 משחקים. שערים של ז'ורז' מאנדג'ק (25) ומוחמדו דיאלו (69) לא הספיקו למץ.

קון - סנט אטיין 2:0

ניצחון נאה לסנט אטיין חסרת היציבות, שחזרה למסלול הרצוי מבחינתה אחרי הפסד ותיקו בשני המשחקים הקודמים. הנרי סאיבה כבש בדקה ה-49 וג'ורדן ורטו הכפיל בדקה ה-58. קון במקום ה-18 שמוליך לפלייאוף הישארות בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully