וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התיקו: פפ גווארדיולה הסתגר עם שחקני מנצ'סטר סיטי במשך 45 דקות

המאמן זעם על היכולת ב-1:1 עם סאות'המפטון ונראה כועס מאוד כשיצא מחדר ההלבשה. אף על פי כן, טען: "ההופעות האחרונות שלנו היו בסדר". רדמונד: "ידענו שהם יאפשרו לנו הזדמנויות"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
לזה הוא לא ציפה. פפ/רויטרס

מנצ'סטר סיטי רשמה הערב (ראשון) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, עם 1:1 ביתי מול סאות'המפטון. פפ גווארדיולה כל כך כעס בסיום המשחק, עד שהותיר את שחקניו סגורים בחדר ההלבשה גם 45 דקות לאחר שריקת הסיום. כשיצא, כך על פי התקשורת האנגלית, נראה זועם. כשנשאל מה עשה בחדר ההלבשה כל כך הרבה זמן, השיב: "שתיתי קוקה קולה ויין אדום".

"אנחנו חייבים לנתח את המצב", אמר פפ גווארדיולה. "להוציא את ההפסד בווייט הארט ליין בסך הכל היינו טובים. נגד אברטון וברצלונה - כשזה היה 11 מול 11 - ההופעות היו בסדר. המחצית הראשונה כמובן לא היתה טובה, השנייה הרבה יותר טובה. השחקנים הם אלה שהביאו את השינוי, לא אני. חשבנו שננצח, אבל סאות'המפטון הקשתה עלינו, יש לה שחקני הגנה שטובים בהכל".

מנגד, מאמן סאות'המפטון קלוד פואל אמר: "אני מרוצה ושמח עבור השחקנים שלנו. שמרנו היטב, שיחקנו ביחד והראינו רוח טובה. עברו בסך הכל יומיים מאז המשחק מול אינטר, והשחקנים התאוששו היטב".

ניית'ן רדמונד, שהבקיע את השער הראשון במשחק, הוסיף: "אפשר לקחת את הדברים החיוביים. רצינו שלוש נקודות, אבל גם נקודה זה טוב. מצפיה במשחקים של סיטי ידענו שהם יאפשרו לנו להגיע להזדמנויות".

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי סיימה ב-1:1 עם סאות'המפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully