וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מרטין דל פוטרו זכה בתואר הראשון שלו מאז ינואר 2014

הארגנטינאי ניצח 5:7, 1:6 את ג'ק סוק וזכה בטורניר שטוקהולם מסבב ה-ATP 250, התואר הראשון שלו מאז הקאמבק. "אני לעולם לא אשכח את הרגע הזה, תודה לכולם", אמר דלפו בסיום

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
דל פוטרו חוגג/רויטרס

הקאמבק המופלא של חואן מרטין דל פוטרו נמשך. הארגנטינאי, המדורג 63 בעולם, זכה היום (ראשון) בתואר הראשון שלו מאז סידני בתחילת 2014. דלפו עשה את זה בטורניר שטוקהולם מסבב ה-ATP 250 אחרי שניצח 5:7, 1:6 את ג'ק סוק האמריקאי (23 בעולם) במשחק שארך שעה ועוד 16 דקות.

"הטורניר הזה משמעותי מאוד בשבילי כי זה התואר הראשון שלי מאז הקאמבק", אמר דל פוטרו אחרי המשחק, "אני לעולם לא אשכח את הרגע הזה. תודה רבה לטורניר ולמארגנים שנתנו לי כרטיס חופשי להגרלה הראשית. אני מודה לכולם, לכל האנשים שתמכו בי ועזרו לי. אני כאן כדי להודות למשפחה שלי, לחברים שלי".

פאבלו קרניו בוסטה הספרדי (36) זכה בגביע הקרמלין במוסקבה, גם הוא מסבב ה-ATP 250. הספרדי ניצח בגמר 6:4, 3:6, 2:6 את פאביו פוניני האיטלקי (50) בתום גמר של שעה ו-55 דקות. זה התואר השני בקריירה של הספרדי (הקודם היה בווינסטון סיילם השנה), שהתאושש מפציעה ופיגור מערכה במהלך המשחק. "כשאתה זוכה בתואר הראשון שלך זה ממש מיוחד, אבל גם זה מיוחד מאוד", אמר קרניו בוסטה.

רישאר גאסקה הצרפתי, המדורג 19 בעולם, זכה בטורניר אנטוורפן מסבב ה-ATP 250 עם 6:7 (4), 1:6 מול דייגו שוורצמן הארגנטינאי (77).

הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ. רויטרס
פתיחה מרשימה. האלפ/רויטרס

סימונה האלפ רשמה היום ניצחון ראשון בטורניר גמר הסבב, כשגברה 2:6, 4:6 על מדיסון קיז במשחק הפתיחה בסינגפור. הטניסאית הרומנייה, המדורגת 3 בטורניר (4 בעולם), השלימה ניצחון רביעי על קיז בשלושת החודשים האחרונים, בניסיונה לסיים את העונה בצורה אידיאלית.

האמריקאית (7 בעולם, 6 בטורניר) ביצעה 41 שגיאות לא מחויבות והכתה רק אייס אחד, ואפשרה להאלפ העוצמתית להשיג עשר נקודות שבירה, מתוכן האלפ ניצלה ארבע כדי לסגור את הסיפור. במשחק השני בטורניר גמר הסבב הצליחה אנג'ליק קרבר, הראשונה בעולם, לנצח 6:7 (5), 6:2, 3:6 את דומיניקה ציבולקובה (8).

כידוע, שמונה הטניסאיות הטובות בעולם מתקבצות לטורניר סיום העונה בסינגפור, בו הן מחלוקות לשני בתים מוקדמים: בבית האדום משובצות האלפ וקיז יחד עם אנג'ליק קרבר ודומיניקה צ'יבולקובה, ובבית הלבן משובצות אגניישקה רדוואנסקה, קרולינה פלישקובה, גרבינייה מוגורוסה וסבטלנה קוזנצובה. סרינה וויליאמס, המדורגת 2 בעולם, פרשה בעקבות פציעה.

עדכון ראשון: 13:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully