וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל בכדורסל: מכבי ראשון לציון גברה 73:89 על בני הרצליה

זלמנסון כיכב עם שיא קריירה בליגת העל (17 נקודות) ובצוותא עם תומאס (16 נקודות) סידר לשיבק ניצחון ליגה שני העונה. אדריאן בלט אצל הקבוצה מהשרון עם 16 נקודות, גורקה נכנע בפעם השנייה

one

מכבי ראשון לציון המשיכה היום (ראשון) את המומנטום החיובי עם ניצחון על בני הרצליה, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל בכדורסל. הכתומים נקלעו לפיגור מוקדם ברבע הראשון, אולם ריצה מרשימה ברבע השני העניקה להם יתרון מבטיח ומשם האלופה ניצלה יכולת דלה מצד הקבוצה מהשרון והשלימה ניצחון שני העונה בליגה, מאזן 1:2 והשוותה את המאזן מול הקבוצה מהשרון ל-28:28.

דווקא מיקי גורקה יכול להיות מאוכזב מהבחורים שלו, שהיממו את האלופה בביתה ברבע הראשון ונראו טוב. תום מעיין (שיא קריירה עם שמונה נקודות) הוביל ריצה מרשימה, אולם משם היכולת של האורחת התפוגגה. ואם כבר בשיאים עסקינן, עידן זלמנסון כיכב עם 17 נקודות, שלושה כדורים חוזרים ואסיסט בדרך לשיא קריירה בליגת העל והופעה נהדרת. לשמחתו של שיבק, שון דאוסון צפוי לחזק את הסגל של האלופה מהמחזור הבא מול מכבי קרית גת.

קלעו למכבי ראשון לציון: זלמנסון 17, תומאס 16, היליארד 12, חנוכי וכדיר 10 כ"א, בן שימול 9, ריצ'רד 7, נמרוד לוי 4 וג'אבון מקריי 4 כ"א.

קלעו לבני הרצליה: אדיראן 16, קנאסביץ' 13, גרין 10, ג'קו 9, דניס, רובין ומעיין 8 כ"א, משעור 3.

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק עם מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ניב אהרונסון
גורקה ושיבק/ניב אהרונסון

מהלך משחק

תום מעיין פתח נהדר ועם שש נקודות אישיות סידר לאורחת יתרון 5:10. ניצן חנוכי וצ'ארלס תומאס הצליחו לעצור את הריצה של הרצליה. האורחת המשיכה להיות יעילה ועם ריצת 5:13 בחרה לאלופה. תומאס הצליח לקזז את הפער עד 22:19 להרצליה בסיום הרבע. המארחת עלתה ליתרון ראשון במשחק בפתיחת הרבע השני. עידן זלמנסון, נמרוד לוי ופטריק ריצ'ארד הובילו את הכתומים לריצת 0:11 וקבעו מהפך. זלמנסון עלה ל-12 נקודות אישיות והשווה שיא קריירה כבר ברבע השני, משם המארחת, בזכות סלים קלים של אלישי כדיר, הצליחה לשמור על היתרון ונעלה את הרבע עם 32:42. תומאס המשיך להציג יכולת טובה והחזיר את הפער המבטיח לראשון לציון אחרי מיני ריצה מצד הרצליה. שתי הקבוצות קלעו ללא הפרעה מצד ההגנות, היליארד כיכב עם הטבעה וקבע 54:65 בסיום הרבע השלישי. האורחת לא הצליחה לייצר מומנטום והכתומים ברחו ליתרון 14. הרבע האחרון היה בשליטה מוחלטת של הכתומים ומשם הם השלימו את המלאכה עם ניצחון שני העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי ראשון לציון אבי בן שימול. ניב אהרונסון
בן שימול/ניב אהרונסון
שחקן מכבי ראשון לציון אנתוני היליארד. ניב אהרונסון
ריצ'רד/ניב אהרונסון
שחקן מכבי ראשון לציון ג'אבון מקריי מול שחקן בני הרצליה חליל קנאסביץ'. ניב אהרונסון
מקריי מול קנאסביץ'/ניב אהרונסון
אוהדי מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
אוהדי ראשון לציון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully