וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "הופעה מצוינת, אם לא היינו מנצחים זו הייתה בדיחה"

ליברפול נצמדה לפסגה עם 1:2 על ווסט ברומיץ'. פוליס התרשם: "הם מועמדים בכירים לזכייה". קלופ: "אליפות? בפרמיירליג אין קבוצות חלשות וכדי לזכות צריך לעבוד מאוד קשה"

מאמן ליברפול, יורגן קלופ. GettyImages
ניצחון חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים. קלופ/GettyImages

ניצחון חמישי בשישה משחקים, הפעם 1:2 על ווסט ברומיץ', העלה אתמול (שבת) את ליברפול למאזן של 20 נקודות והקפיץ אותה לפחות זמנית למקום השני בטבלה, עם מאזן זהה לזה של המוליכה הזמנית ארסנל. "ליברפול קבוצה טובה וכשמסתכלים על הסגל שלה - כן, היא מועמדת בכירה לזכייה באליפות", סיכם טוני פוליס.

ליברפול שלטה בכדור ב-67 אחוזים מהזמן, בעטה 21 פעמים לעבר השער (7 למסגרת) והמשיכה להלהיב למרות התוצאה הדחוקה. "אני מרוצה מההופעה של השחקנים", סיכם יורגן קלופ, "מאוד קשה לשחק נגד ווסט ברומיץ' כי יש כל כך הרבה כדורי גובה והם מאוד מסוכנים במצבים נייחים. אבל אם המשחק היה נגמר בתיקו, זו הייתה בדיחה".

התוצאות המרשימות נגד לסטר סיטי וצ'לסי, העובדה שמנצ'סטר יונייטד החששנית הסתגרה נגדה - כל אלו גורמות לכך שבאנגליה שוב מדברים על המייטי רדס כעל מועמדים לאליפות. וגם אם הכתר לא יחזור למרסיסייד לראשונה מאז 1990, ליברפול היא שוב קבוצה אטרקטיבית. מאז שיורגן קלופ מונה למאמן שלה, במשחקיה נכבשו הכי הרבה שערים - 126 (51:75).

"יש לנו קבוצה מאוד נחמדה ואני שמח שיש לי את השחקנים האלו", אמר קלופ אחרי הניצחון אמש, "ההופעה שלנו הייתה מצוינת. ווסט ברומיץ' הגיעה לכאן במטרה לקחת נקודות, אבל לא נתנו לה לחזור לעניינים. מאבק האליפות? אני לא נמצא פה הרבה זמן, אבל עוד לא נתקלתי בקבוצה חלשה בפרמיירליג. המשמעות היא שצריך לעבוד מאוד קשה בשביל לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully