וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "הפסדנו בגלל איבודי הכדור, היה לנו רק יום אחד להתכונן"

22.10.2016 / 21:30

מאמן ירושלים לאחר ההפסד לגלבוע/גליל: "השחקנים יצטרכו לדעת להסתגל". חלק מהאוהדים האדומים השחיתו את השירותים בגלבוע. בית הלחמי: "ידעתי שאם נישאר במשחק, בסוף ניקח את זה"

one

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל ירושלים לגלבוע/גליל

הפועל ירושלים הפסידה הערב (שבת) לראשונה העונה בליגת העל, כשהופתעה 77:73 בידי העולה החדשה הפועל גלבוע/גליל. הנפילה הזו הגיעה דווקא אחרי הניצחון הגדול בוולנסיה במסגרת היורוקאפ, וסגנית האלופה יודעת כי יש לה עוד הרבה עבודה לקראת ההמשך. עירוני נהריה ניצחה במקביל 70:82 את מכבי אשדוד שהפסידה לראשונה.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
מתרגל לסגנון חדש. סימונה פיאניג'אני/לירון מולדובן

סימונה פיאניג'אני, מאמן הפועל ירושלים: "זה היה משחק שידענו שיתפתח ככה, לשחק נגד קבוצה אנרגטית. היה קשה כי היה לנו רק יום אחד להתכונן. השחקנים שלי נתנו את כל מה שיש להם על הפרקט, אבל הפסדנו את המשחק בגלל כמות איבודי הכדור שלנו, זה היה יותר מדי. זה נבע כי שיחקנו סגנון אחר מהכדורסל באירופה, וזה היה שונה גם ממה שראינו בגביע ווינר. ראינו הרבה מאוד מגע, ולא היו יותר מדי שריקות. בכל מפעל רוצים לנקות את המשחק, אבל לא נתקלנו עוד בהבדלים כאלה בין המגע לשריקות. בחודשיים הראשונים של העונה הסגנון היה דומה באירופה ובליגה. השחקנים צריכים לדעת להסתגל, אנחנו צריכים ללמוד, זה שלב לא קל בעונה עם כל כך הרבה משחקים בחוץ, אנחנו צריכים להישאר בפוקוס. קליעה אחת שנכנסת או לא, לא אמורה לשנות.
יש לנו קצת בעיה עם שון ג'ונס ובעיה עם טראוויס פיטרסון. נקווה שכולם יהיו בסדר עד המשחק החשוב בלובליאנה".

אריאל בית הלחמי, מאמן גלבוע/גליל: "אני מאמין בכל משחק, ידעתי שאנחנו תופסים אותם אחרי משחק מדהים באירופה. ידענו שאם נישאר במשחק ונרצה יותר, בסוף ניקח את זה. בסוף המזל היה לצדנו. הדברים מאוד דינמיים, עשינו את אותם הדברים בסיום המשחק נגד מכבי אשדוד בשבוע שעבר. בגלל הדברים האלה החזרנו את ג'ייסון סיגרס. הוא מכיר את השיטה ומחובר מאוד למקום. הוא נכנס לעונה לא הכי טוב, אני מקווה שמכאן הוא הולך רק למעלה".

בסיום המשחק השחיתו חלק מאוהדי הפועל ירושלים את השירותים באולם בגלבוע:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק אלפסי, מאמן עירוני נהריה: "עשינו את זה קשה בסוף, גם ברבע השלישי יכולנו לברוח, אבל זה הלחץ מהמשחקים האחרונים שהיו בידיים שלנו והצלחנו להפסיד אותם. שמח שמשהו שהשתחרר, נקבל ביטחון. אנחנו קבוצה חדשה ואני מקווה שזה יעזור לנו בהמשך. שמרנו טוב במחצית השנייה, התקפנו במקומות הנכונים, זיהינו את היתרונות שלנו בהתקפה. בסוף היינו צריכים להיות מפוקסים, על זה הפסדנו משחקים, שמח שהיום ידענו לעשות את זה. יינסי גם באירופה מסר שבעה אסיסטים השבוע, הוא מוסר נהדר מהפוסט. גם אם הוא לא מחזיק את הצבע, הוא מושך הרבה אש ויודע למסור לשחקנים שלידו, יודע שהקבוצה שמרה טוב, ועצרנו אותם על 70 נקודות שזה יפה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully