וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: הקהל קילל את מימר. סתיו שחם: "אני מתבייש"

אחרי ההפסד לרעננה, כ-100 אוהדים חיכו שתקף בחזרה: "הם לא בכיוון של איך אוהדים קבוצה". הבעלים כעס אך הבהיר: "לא מאלה שמפטרים וזורקים מאמנים". סילבס: "גאה בהתקדמות של מוחמד שכר"

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. מור שאולי
הפסד כואב ובעיות עם הקהל. מימר/מור שאולי

הפועל כפר סבא ספגה הערב (שבת) הפסד רביעי העונה עם 2:1 ביתי מול הפועל רעננה, במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. מאמן הירוקים שרון מימר ספג קללות מאוהדי כפר סבא לאורך כל המשחק וגם בעמדת הראיונות בסיום. דקות ארוכות לאחר המשחק, כ-100 מאוהדי הקבוצה התגודדו מחוץ לשער יציאת השחקנים והמתינו למאמן, תוך שהם משמיעים גידופים נגדו. מימר נאלץ לצאת לרכבו בליווי מאבטחים אחרי שהאוהדים הקיפו את רכבו.

מימר תקף בחזרה: "לצערי, הקהל פה מתנהג לא מתנהג כמו שקהל צריך. הוא לא איתנו, כבר ב-0:0 התחילו הקשקושים. הם לא בכיוון אפילו של איך אוהדים קבוצה וזה גם כלפי השחקנים. הם מפנים לנו עורף והבנתי את זה מהשנה שאני פה. אני יודע מהמועדון שזה כבר שלוש שנים ככה והם רק פוגעים בקבוצה, אבל לא ניתן לרעשי רקע להפריע לנו. זו אחת מהדרכים המעצבנות להפסיד, אחרי טעות שהכריעה את המשחק. אנחנו בצד המפסיד בגלל טעות, אבל בסדר נמשיך הלאה".

עוד אמר מימר: "מבחינת נקודות זו קטסטרופה, כי היינו יותר טובים. אני די מרוצה מאיך שהקבוצה נראית, כי עשינו פעולות טובות וטעות הכריעה את המשחק. הגענו למצבים והכדורים לא נכנסו ומצד שני לא ספגנו מהתקפות מסודרות. רעננה קבוצה טובה, אבל הם התקשו מולנו. הגענו לרחבה לפחות שש פעמים ולצערי לא הצלחנו לכבוש מהמצבים האלה. נמשיך בדרך הזו ואני מאמין שגם יגיעו ניצחונות".

"אני מתבייש", אמר הערב הבעלים סתיו שחם בעקבות ההפסד. שחם נמצא בארצות הברית ולא צפה במשחק מהאיצטדיון אבל הוא היה משוכנע שקבוצתו תחזור טוב מהפגרה ומכאן אכזבתו הגדולה. "כשאחזור לארץ אטפל בהכל", אמר. יחד עם זה הבהיר הבעלים את עמדתו באשר לאופן בו יטפל במצב: "אני לא מאלה שמפטרים וזורקים מאמנים. יש דרך ונוציא את העגלה הזאת מהבוץ".

עוד בנושא:

הפועל רעננה ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל כפר סבא

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מור שאולי
ייקח את הנקודות, פחות את היכולת. סילבס/מור שאולי

מאמן רעננה חיים סילבס סיכם: "היה חשוב מאוד לנצח. בחלומות שלי זה לא נראה ככה, אבל זה מספיק טוב בשבילי. התוצאה הייתה כמעט הכול היום. ידענו שיהיה משחק חפירות, הבזקים של כדורגל ואני שמח שזה היה לטובתנו. נכנסנו חזרה לליגה ואנחנו צריכים לחזור מהפיגור שהתחלנו ממנו. פתחנו את העונה עם תחושה לא טובה, אבל עכשיו אני כבר מת ללכת לנוח ושיגיע כבר המשחק הבא. כשמשלימים פאזל, משלימים אותו בראייה כוללת ולאו דווקא אלה שמגיעים מבחוץ הם אלה שישחקו. היום זה היה מוחמד שכר, אבל לפעמים זה שחקנים אחרים. עשינו שני מעברים מצוינים, השער השני היה עם הרבה מזל, אבל גם זה היה בנחישות גדולה מאוד".

סילבס הוסיף: "יש רגעים בהם תוצאות מלכדות הכול ושתי התוצאות האחרונות עשו את זה, למרות שלא היה פה כדורגל גדול. בתחילת השנה היינו יותר טובים ולא הבאנו תוצאות, קבוצה בריאה צריכה להבליט שחקנים מפעם לפעם. למשל, שכר, שאני מאוד גאה בהתקדמות שלו ושוקרני, שעשיתי מאמצים גדולים להביא אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully