וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות וניצחון למרציאנו, חמד לא שותף בניצחון ברייטון

השוער היה שותף ל-1:3 של היברניאן על דנפרמלין, שהעלה אותה זמנית למקום הראשון בליגה הסקוטית. החלוץ חזר אחרי פציעה לספסל של ברייטון שגברה 0:1 על וויגאן. ניצחון לסלליך וקבהא

אופיר מרציאנו, היברניאן. טוויטר, צילום מסך
השלים 90 דקות. מרציאנו/צילום מסך, טוויטר

אופיר מרציאנו השלים הערב (שבת) עוד 90 דקות בשערה של הירבניאן, שחזרה לנצח בליגת המשנה הסקוטית עם 1:3 בחוץ על דנפרמלין. השוער הישראלי נכנע לפנדל בדקה ה-22, אבל חבריו ביצעו מהפך במחצית השנייה וקטעו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. היברניאן במקום הראשון עם 21 נקודות, שלוש יותר מדנדי יונייטד המדורגת שנייה.

* תומר חמד חזר מפציעה ונותר על הספסל של ברייטון, שניצחה 0:1 בחוץ את וויגאן משער של דייל סטיבנס (68) ועלתה למקום השני בליגת המשנה באנגליה, מרחק שלוש נקודות מניוקאסל המוליכה. בירם כיאל הפצוע יחזור רק בדצמבר.

* מרואן קבהא וסינטאיהו סלליך שיחקו 90 דקות כל אחד ב-0:1 של מאריבור על גוריצה במחזור ה-14 בסלובניה. אקס הפועל תל אביב, מרקו שולר, כבש את שער הניצחון ומאריבור עלתה זמנית לראש הטבלה.

* אופיר מזרחי לא שותף ב-2:2 המפתיע של לוגאנו נגד באזל במחזור ה-12 בשוויץ. הקשר הישראלי ישב 90 דקות על הספסל.


* אמיר עגייב ישב על הספסל של אומוניה ניקוסיה, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול סלאמינה. אומוניה רביעית בליגה הקפריסאית, מרחק שש נקודות מהמוליכה א.א.ק לרנקה, לה משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully