וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול האריך את חוזהו בראשון לציון, שתארח את בני הרצליה

הרכז הוותיק ימשיך לעונה נוספת. עדיין ללא דאוסון וג'ו ג'קסון ששוחרר, תנסה האלופה לרשום ניצחון ליגה שני בשלושה מחזורים על חשבון הקבוצה של מיקי גורקה (14:45) שתחסר שוב את אבירם זליקוביץ'

צ'ארלס תומאס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
בני הרצליה מחכה לו. צ'ארלס תומאס/ברני ארדוב

המחזור השלישי בליגת העל ימשיך מחר (ראשון) עם המשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את בני הרצליה (14:45, שופטים: דוד רומנו, עופר מנהיים ויוחאי שולמן). המשחק היה אמור להיערך במקור היום, אך נדחה לערב שמחת תורה בשל חזרתה המאוחרת של ראשון לציון ממשחק ליגת האלופות שלה בפינלנד. שתי הקבוצות נפגשו 55 פעמים עד כה בליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 27:28 לטובת בני הרצליה. ראשון לציון ניצחה ב-14 מ-26 משחקי הבית שלה נגד הרצליה, ובשלושה מפגשים ביניהן בעונה שעברה ניצחה הרצליה בשניים.

סוף שבוע סוער עבר על הכתומים, שנחתו בישראל ביום שישי לפנות בוקר אחרי מסע של 22 שעות מיוהנסו בפינלנד ועד לנמל התעופה בן גוריון. הוא החל עם שחרורו הצפוי של שון דאוסון מניו אורלינס, שיגיע לישראל באמצע השבוע הקרוב וישחק כבר נגד מכבי קרית גת ביום שבת. בהמשך היום שחררה הקבוצה את ג'ו ג'קסון שלא הרשים ולא נקלט טוב מבחינה חברתית, מה שמעמיד את מצבת הזרים הכתומה על ארבעה שחקנים. במועדון מתלבטים בין צירופו של דרווין קיצ'ן, ששיחק בעבר בעיר היין, לסקוטי ריינולדס, שהיה קרוב לסיכום בקיץ האחרון. לאחר חזרתו של דאוסון צפוי אחד מהשניים - פטריק ריצ'רד או אנתוני הילארד, לעזוב את הקבוצה, אך השניים ישחקו מחר וגם במשחק ליגת האלופות ביום שלישי הקרוב נגד אורדאה הרומנית.

בקבוצה הודיעו הערב על הארכת חוזהו של אבי בן שימול בעונה נוספת. לרכז הוותיק היה חלק משמעותי בעונת האליפות ההיסטורית אשתקד, כשבעונה הסדירה העמיד ממוצעים של 5.1 נקודות למשחק להן הוסיף 3.2 אסיסטים.

בני הרצליה רשמה ביום ראשון שעבר את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונה זו כשגברה על מכבי חיפה בבית, ורצתה להמשיך במומנטום עם ניצחון ראשון גם באירופה, אך כשלה במשימה במשחק החוץ נגד אקדמיק סופיה, למרות שהובילה ביתרון מבטיח סמוך לסיום. למרות ההפסד המתסכל, בהרצליה מגיעים די אופטימייים לעיר היין, גם לאור הניצחון על הכתומים במסגרת משחקי ההכנה, וגם לאור השיפור המתמיד מאז המשחק הראשון בליגה נגד הפועל ירושלים. אבירם זליקוביץ' ימשיך להעדר בשל הפציעה בברכו, כשמי שנכנס לעמדת הישראלי המוביל הוא כארם משעור, שעושה עד כה עבודה מצוינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully