וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מוריניאדה" של פפ: מנג'ר סיטי איבד שליטה במסיבת העיתונאים

אחרי התבוסה בקאמפ נואו ולפני סאות'המפטון (א', 15:30, ספ' 1), גווארדיולה נשאל על הסגנון והגיב: "חבר, זכיתי ב-21 תארים ב-7 שנים, לא אשתנה". צ'לסי מחכה ליונייטד והאקס מוריניו (18:00, ס'1)

אימג'בנק GettyImages

"סופר סאנדיי" כמו שצריך יינעל מחר (ראשון) את המחזור התשיעי בפרמיירליג, כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את סאות'המפטון ואילו צ'לסי תפגוש את מנצ'סטר יונייטד והאקס ז'וזה מוריניו.

seperator

מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון (15:30, ספורט 1 ו-HD)

הלחץ נותן את אותותיו. אחרי פתיחת עונה מושלמת, הסיטיזנס נבלמו בבת אחת. זה התחיל עם תיקו 3:3 משוגע אצל סלטיק ונמשך עם הפסד ליגה מול טוטנהאם, תיקו ביתי מאכזב נגד אברטון והשיא, השפלה בדמות תבוסה 4:0 באמצע השבוע מול ברצלונה בקאמפ נואו, לשם חזר פפ גווארדיולה עם הקבוצה החדשה שלו.

המאמן הקטלאני קצת איבד שליטה במסיבת העיתונאים לפני המשחק וכאשר אחד העיתונאים שאל אותו לגבי הביקורת על שיטת המשחק, הוא מיהר לענות: "לא אחליף את הסגנון שלי אף פעם. לפני שאעשה זאת, אעזוב את סיטי ואחזור לספרד. זכיתי ב-21 תארים בשבע שנים, אז אני מצטער חבר... אבל עשיתי את זה עם הסגנון הזה. אתה חושב שאחרי חודשיים שאני כאן ננצח 0:4 בקאמפ נואו? אני מאמן טוב, אבל לא עד כדי כך". במדריד מיהרו לעקוץ את גווארדיולה ולכנות את מסיבת העיתונאים "מוריניאדה", שכן היא התנהלה בסגנון שמתאים יותר למנג'ר הפורטוגלי.

התכולים יקוו שמול הקדושים, שהפסידו בחמישי לאינטר בליגה האירופית, הם יצליחו לצבור שלוש נקודות סופסוף, אבל בקבוצה זוכרים היטב את המפגש האחרון בין הקבוצות, במאי, אז סאדיו מאנה, שכבר הספיק לעבור לליברפול, חגג עם שלושער בדרך ל-2:4 גדול של סאות'המפטון בביתה. בחוץ לעומת זאת, היא הפסידה לסיטי בכל ששת המפגשים האחרונים, מאז אפריל 2004.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. AP
חייב ניצחון. גווארדיולה/AP

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד (18:00, ספורט 1 ו-HD)

לראשונה, ז'וזה מוריניו מגיע למשחק ליגה באצטדיון בו הפך לאגדה. "המיוחד" כבר שיחק בעבר מול צ'לסי, אבל הפעם זה באמת יהיה מיוחד, שכן מדובר במפגש הראשון שלו עם הבלוז מאז פוטר מהקבוצה אחרי פתיחה איומה של העונה הקודמת: "אני מספיק בוגר כדי לשלוט ברגשות שלי. אם הקבוצה שלי תכבוש, האם אחגוג כמו ילד משוגע? לא. האם התגובה שלי תהיה שלילית אם הקהל יקבל אותי באופן שלילי? גם לא", אמר מוריניו לקראת המשחק.

יונייטד מגיעה למשחק אחרי 0:0 משעמם אצל ליברפול ורביעייה נאה על פנרבחצ'ה בליגה האירופית ומקווה שהצמד של פול פוגבה במשחק הזה יעיר מעט את השחקן היקר בעולם, שלא מספק את הסחורה עד כה. מנגד, המארחים ניצחו שני מחזורי ליגה ברציפות, כולל 0:3 מוחץ על האלופה לסטר בשבוע שעבר ונראה שהעונה בלי אירופה מאפשרת להם להגיע מוכנים יותר ולהסתגל לסגנון תחת אנטוניו קונטה.

בעונה שעברה, שער של דייגו קוסטה בתוספת הזמן הציל לצ'לסי נקודה ביתית מול יונייטד, שלא גברה על הבלוז בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, מאז אוקטובר 2012, אז רשמה 2:3 סוער בסטמפורד ברידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully