וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מתגייסת: טקס הטבעות של הקאבס הוזז לטובת הוורלד סירייס

האינדיאנס יארחו את משחק 1 בסדרת הגמר בליל שלישי, במקביל לפתיחת עונת ה-NBA, מעבר לכביש, בין הקאבס לניקס. כדי לתת לאוהדים לראות את הבייסבול, הוקדם הטקס המרגש בחצי שעה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: הקאבס חוגגים אליפות

בשעה טובה ומוצלחת ואחרי למעלה מ-50 שנות המתנה, העיר קליבלנד סופסוף חגגה אליפות השנה, כאשר הקאבלירס כמובן, הביאו את תואר ה-NBA אחרי סדרת גמר דרמטית במיוחד. אלא שכידוע, עם האוכל בא התיאבון וכעת, בקליבלנד חולמים להשלים דאבל ענק.

האינדיאנס, קבוצת הבייסבול של העיר, לא זכתה באליפות מאז 1948. היא כלל לא העפילה לוורלד סירייס, סדרת הגמר של ה-MLB, מאז 1997. עד השנה. השבוע, האינדיאנס השלימו 1:4 מוחץ בגמר האמריקן ליג מול טורונטו (כן, אותה עיר עליה הקאבלירס גברו אף הם בסדרה האחרונה שלהם לפני הגמר בקיץ החולף). ביום שלישי הקרוב, האינדיאנס יארחו את המשחק הראשון בוורלד סירייס, מול שיקגו קאבס או לוס אנג'לס דודג'רס. אלא שהלו"ז הזה יצר קצת בעיה.

עוד בנושא:

תוכנית בוקר: לקראת פתיחת עונת 2016/17 של פיניקס סאנס

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
גם הוא התגייס למען העיר. לברון עם חולצה של האינדיאנס, לפני משחק/GettyImages

ממש באותו יום שלישי (בישראל, בלילה בין שלישי לרביעי), לברון ג'יימס וחבריו אמורים לקבל את טבעות האליפות ההיסטוריות שלהם, רגע לפני שהג'אמפ הראשון של עונת ה-NBA יוקפץ, במשחק בין הקאבס לניקס. על פי התכנון המקורי, משחק ה-NBA אמור היה להתחיל ב-3:00 שעון ישראל, בדיוק באותה שעה בה תוכנן גם משחק הבייסבול לצאת לדרך, במרחק של כ-100 מטרים משם, ממש בצד השני של הכביש.

רשת TNT נענתה הלילה לבקשתו של הבעלים של הקאבלירס, דן גילברט, והקדימה בחצי שעה את פתיחת משחק הכדורסל, ל-2:30, כאשר טקס הטבעות ייצא לדרך חצי שעה הפתיחה. כך, האוהדים הרבים של קליבלנד יוכלו לצפות בטקס ולעבור היישר למשחק הבייסבול, אם יחפצו בכך: "היי, אוהדי הקאבס", צייץ גילברט, "משחק הפתיחה הוקדם. רציתי לתת קצת מרווח בין שניים מאירועי הספורט הגדולים בתולדות קליבלנד".

בינתיים, גם מאמן הקאבלירס, טיירון לו, התגייס למשימה להביא עוד אליפות לעיר מאוהיו. אחרי שלברון ושאר השחקנים נראו חוגגים ביציע או בברים מקומיים במשחקי האינדיאנס בפלייאוף, כעת גם לו הביע את תמיכתו בקבוצה: "יצרתי קשר עם מאמן האינדיאנס, טרי פרנקונה. הוא שלח לי הודעה בזמן גמר ה-NBA ולא הספקתי לענות, אבל הוא בחור נהדר ורציתי לעודד אותו על העלייה לוורלד סירייס", סיפר לו, שהודה שהוא מרוצה מהזמן שבילו שחקניו בצפייה משותפת במשחקי האינדיאנס לאחרונה: "זה הביא אותנו לעונה עם המון כימיה מראש. אנחנו תומכים באינדיאנס, כי העיר קליבלנד ראויה לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully