וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עלול לעלות ביוקר: המסע ההזוי של ברצלונה לדוחא ובחזרה

הקטלאנים הודיעו כי יקיימו משחק ראווה מול אל אהלי הסעודית, ב-13 בדצמבר, בדוחא. יומיים לפני, היא תשחק אצל אוסאסונה ומיד לאחר מכן, מחכה לה דרבי. בארסה תטוס יותר מ-10,000 ק"מ בשבוע

אימג'בנק GettyImages

הסכם החסות בין אלופת ספרד, ברצלונה לבין חברת התעופה "קטאר אירווייס", זכה לאורך השנים האחרונות ללא מעט ביקורות, אלא שנראה שכעת, הביקורות הללו הולכות לעלות דרגה, זאת בשל סיטואציה בעייתית מאוד אליה נקלע המועדון.

ברצלונה הודיעה כי תצא למשחק בדוחא, קטאר, מול אל אהלי, אלופת ערב הסעודית, ב-13 בדצמבר. עד כאן, הכול בסדר. אלא שמבט זריז על לוח המשחקים הצפוי לקטלאנים מראה כי ב-11 בדצמבר, יום ראשון, מצפה להם משחק חוץ בפמפלונה מול אוסאסונה. ממנו, הם יטוסו כל הדרך לקצה השני של העולם, לדוחא, רק כדי לשוב ב-18 בדצמבר לדרבי חשוב מול אספניול. שלושה ימים לאחר אותו דרבי, לבארסה יש גם משחק ביתי בגביע נגד הרקולס ובו צפויים המחליפים לשחק. אחרי המשחק הזה צפוי לקבוצה מעט מנוחה בשל פגרת חג המולד.

עוד בנושא:

ניצחון דרמטי לבטיס על אוסאסונה, בשבת: ברצלונה אצל ולנסיה

שחקני ברצלונה לואיס סוארס, ניימאר חוגגים עם ראפיניה. GettyImages
בשביל מה הם צריכים את זה? שחקני ברצלונה/GettyImages

באתר "בליצ'ר ריפורט" עשו חישוב זריז, לפיו ברצלונה תצטרך לטוס לא פחות מ-6,478 מיילים, שהם 10,425 ק"מ, בפחות משבוע, בין סיום המשחק אצל אוסאסונה לפתיחת הדרבי. תוסיפו לזה גם אימונים ומנוחה וקיבלתם הכנה לא אופטימלית בכלל ומשחק שדי נראה תקוע באמצע העונה. המשחק הזה אגב, אמור היה להתקיים בכלל ב-24 במאי, אך נדחה בשל גמר הגביע הקטארי וכעת, לא ברור אילו שחקנים של בארסה יופיעו אליו, אולם במסגרת ההסכם, הקבוצה צריכה להגיע עם סגל חזק.

עוד שווה לציין כי בשבוע שלפני המשחק בדוחא, מצפה לברצלונה קלאסיקו ביתי מול ריאל מדריד ומיד לאחר מכן, משחק ביתי נוסף, בליגת האלופות נגד מנשנגלדבאך. למי ששכח, בעונתו האחרונה של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד, הקבוצה השיגה רצף נהדר של 22 ניצחונות בכל המסגרות, לפני שיצאה למשחק ראווה בדובאי מול מילאן, שם הפסידה 4:2. היא חזרה לספרד, מבלי שנחה כמעט בפגרת הכריסמס ומיד הפסידה בליגה לוולנסיה ובגביע לאתלטיקו מדריד ובסך הכול, ב-17 המשחקים הבאים שלה אחרי אותו משחק ראווה, ספגה לא פחות משישה הפסדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully