וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 77:81 דרמטי לצסק"א מוסקבה על פנאתינייקוס

ערב של משחקים צמודים ביורוליג: אלופת אירופה ניצחה את היוונים, הכוכב האדום גברה על גלאטסראיי 83:85, ז'לגיריס ניצחה 73:78 את באסקוניה ופנרבחצ'ה ניצחה בשיניים 72:73 את ברצלונה

מילוש תאודוסיץ', צסק"א מוסקבה. GettyImages
מי יעצור אותם? תאודוסיץ'/GettyImages

לאחר ההפסד של מכבי תל אביב לריאל מדריד אמש (חמישי), המחזור השני ביורוליג נמשך הערב עם שלושה משחקים נוספים וצמודים במיוחד. אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, עבדה קשה בבית אך גברה על פנאתינייקוס 77:81. הכוכב האדום רשמה ניצחון חוץ חשוב על גלאטסראיי, 83:85, וז'לגיריס קובנה רשמה ניצחון בכורה במפעל העונה, 73:78 על באסקונה ויטוריה. לקינוח, פנרבחצ'ה השיגה 72:73 גדול בברצלונה.

seperator

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס 77:81

לאחר התפטרותו של המאמן ארגיריס פדולאקיס ובצל השמועות על המינוי הקרב של צ'אבי פסקוואל, הגיעו היוונים לאולם הביתי של אלופת אירופה. שתי הקבוצות רצו לשמור על מאזן מושלם וסיפקו קרב עד הרגע האחרון. ננדו דה קולו ומילוש תאודוסיץ' פתחו רע את המשחק וקלעו יחד רק שלוש נקודות בחצי הראשון, מה שאיפשר ליוונים להישאר צמודים ובפיגור חמש בלבד במחצית, 35:30, בעיקר בזכות יכולת טובה של דמיטריס ניקולס.

ברבע האחרון ג'יימס אוגוסטין התעלה אצל הרוסים עם סלים חשובים, כשגם תאודוסיץ' נכנס לעניינים עם אסיסטים טיפוסיים. מן העבר השני, ניק קלאת'ס החטיא מספר זריקות מכריעות. במצב של ארבע הפרש, ננדו דה קולו הלך לקו העונשין, דייק פעמיים וסגר את הסיפור. בסופו של דבר הצרפתי סיים כקלע המוביל עם 20 נקודות, כמו אנדריי וורנצביץ' שסיפק משחק מצוין. תאודוסיץ' סיים עם 9 אסיסטים. ניקולס היה הקלע הבולט אצל היוונים עם 20, קיי סי ריברס הוסיף 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
התעורר אחרי ההפסקה. דה קולו/GettyImages

גלאטסראיי - הכוכב האדום בלגרד 85:83

לאחר הפסדים במחזור הפתיחה, שתי הקבוצות רצו לצאת מהמאזן השלילי ולרשום ניצחון בכורה במפעל. במהלך המשחק היה נראה כי מי שרוצה יותר מכולם הוא מרקו סימונוביץ'. הסרבי קלע באחוזים נהדרים ולאחר מחצית ראשונה שהסתיימה בשוויון 47:47, הפורוורד הוביל את הבריחה של קבוצתו עם ריצת 3:18 ברבע השלישי בדרך ל-15 הפרש.

הטורקים לא התייאשו, הצליחו להשוות ואף נטלו את ההובלה ברבע האחרון, כשמלבד אוסטין דיי שהוביל את רשימת הקלעים, גם אלכס טיוס הציג משחק טוב, אך החטיא שתי קליעות עונשין קריטיות בדקה האחרונה. במצב של 83:84 לטובת הכוכב האדום, דיי לקח את ההתקפה האחרונה על עצמו, אך החטיא מחצי מרחק. 83:85 בסיום לכוכב האדום באיסטנבול. סימונוביץ' קלע 23 לכוכב האדום, יוביץ' הוסיף 14 ו-9 אסיסטים. דיי קלע 24 לזכות הטורקים וקטף 8 ריבאונדים, 19 לאלכס טיוס.

מרקו סימונוביץ' הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הוביל את הסרבים. סימונוביץ'/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - באסקוניה ויטוריה 73:78

המשחקים של הבאסקים ממשיכים להיות דרמטיים מאוד, ולאחר שניצחו בנקודה את אנדולו אפס במחזור הקודם, הפעם המזל לא היה לטובתם. באסקוניה היתה טובה יותר במחצית הראשונה והובילה 34:40 כשאנדראה ברניאני מספק לה את רוב הנקודות. האיטלקי שחזר לאירופה אחרי מספר שנים ב-NBA, קלע באחוזים טובים כשגם אדם האנגה היה מצוין.

מן העבר השני, ז'לגיריס נשארה במשחק ובזכות רבע שלישי טוב הצליחה להשוות את התוצאה, כשלאו וסטרמן הוביל את הקאמבק. הצרפתי המשיך ביכולת הטובה שלו גם ברבע האחרון ושלוש דקות לסיום המארחת הובילה ביתרון שבע, 68:75. ויטוריה לא הצליחה לחזור מהבור, והליטאים סיימו עם הניצחון. וסטרמן הנהדר סיים עם 20 נקודות (7/9 מהשדה), ברוק מוטום הוסיף 12. 18 נקודות של האנגה ו-17 של ברניאני לא עזרו לספרדים. שיין לארקין קלע 11 והוסיף שש אסיסטים.

ברצלונה - פנרבחצ'ה 73:72

שתי הקבוצות שרדו מותחנים ויצאו מנצחות במחזור הראשון, ברצלונה בקאזאן ופנרבחצ'ה בביתה מול באמברג, וקיוו להישאר מושלמות גם אחרי הדו קרב ביניהן. הטורקים הובילו במשך רוב דקות המשחק בהפרשים קטנים, בעוד מן העבר השני טייריס רייס סיפק עוד הצגה, השאיר את הקטלאנים במשחק וגרר אותו לסיום דרמטי, אך נחסם בהזדמנות האחרונה שניתנה לו לנצח על ידי קוסטאס סלוקאס.

במחצית הראשונה שתי הקבוצות הציגו מגמות שונות לחלוטין. הקבוצה של זליקו אוברדוביץ' הפציצה 8/13 מחוץ לקשת כאשר סלוקאס, בובי דיקסון, פרו אנטיץ' ובוגדן בוגדנוביץ' חלקו בנטל עם שתי שלשות כל אחד, בעוד ברצלונה הלכה בעיקר לצבע, קלעה משם ב-70 אחוז ונהנתה ממאה אחוז מהשדה של אנטה טומיץ'. כשהעשן התפזר ירדה פנר ביתרון ארבע להפסקה. גם אחריה המשיכה בארסה לשחק את תפקיד הרודפת והפער הלך וצמח עד לתשע באמצע הרבע האחרון. שלשה אדירה של רייס הורידה לשלוש הפרד בלבד ובפיגור נקודה בדקה האחרונה הוא נחסם כאמור, בעוד בהתקפה האחרונה של הטורקים בארסה לא הצליחה לבצע עבירה והפסידה. רייס סיים כקלע המוביל עם 19, מן העבר השני 15 של דיקסון וסלוקאס עשו את העבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully