וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אי אפשר למחוק אותי מההיסטוריה של צ'לסי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לקראת המפגש עם האקסית בסטמפורד ברידג': "להיות מפוטר זה חלק מהכדורגל, אין שום סיבה שאתקבל בצורה לא נעימה". אנטוניו קונטה: "מגיעה לו קבלת פנים חמה"

אימג'בנק GettyImages

העונה של מנצ'סטר יונייטד לא בדיוק התחילה כפי שז'וזה מוריניו בוודאי קיווה. שדים האדומים מדורגים במקום השביעי בפרמיירליג אחרי שמונה מחזורים בהם הצליחו להשיג ארבעה ניצחונות בלבד, והביקורת סביב הרכש היקר פול פוגבה מצטברת ממשחק למשחק. אם זה לא מספיק, לפורטוגלי מצפה ביום ראשון (18:00, ספורט1) מפגש עמוס ברגשות וזיכרונות מול האקסית צ'לסי בסטמפורד ברידג', ממנה פוטר בדצמבר האחרון.

"להיות מפוטר זה חלק מהכדורגל", אמר לקראת המשחק, "רבים מהמאמנים הטובים בעולם פוטרו. כמובן שיש ציפיות, אבל בכדורגל מודרני זה יכול לקרות לכולם. אם זה היה קורה במועדון שלא זכיתי איתו בכלום אני מאמין שזה היה לי קשה יותר. כשאני עוזב מועדון שבו זכיתי בתארים בשתי קדנציות שונות ונתתי לאוהדים שלו כמה מהרגעים הטובים ביותר אז אתה עוזב בתחושה שעשית את שלך"

"אני לא חושב שהם רוצים, אבל גם אם כן הם לא יכולים למחוק אותי מההיסטוריה של צ'לסי. גם הם קשורים בהיסטוריה שלי, אני לא נוטר טינה. הבעלים החליט לפטר אותי ולאוהדים אין מה לעשות. הם הראו יום אחר יום ומשחק אחר משחק שהם רוצים אותי, אבל אין לאוהדים של מועדון כזה כוח. מר אברמוביץ' החליט לפטר אותי אבל אין לי מילה רעה להגיד על אף אחד במועדון. אני מקווה שלא אחזור לשם כי אני רוצה להישאר ביונייטד הרבה שנים".

עוד בנושא

הקטור ביירין: "מה אעשה אם יתקשרו אליי מברצלונה? לא אענה"
אחרי הארט ונאסרי: גם אגוארו וקומפני בדרך החוצה ממנצ'סטר סיטי?

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
"כשהמשחק יתחיל אשכח מהכול". מוריניו/GettyImages

למרות היריבות בין הקבוצות, מוריניו לא חושב שיתקבל בצורה עויינת ביום ראשון. "אין שום סיבה שאתקבל בצורה לא נעימה. אם הם יקבלו אותי יפה, אני לא יודע, אני לא המאמן שלהם יותר אלא מייצג מועדון יריב. ככה או ככה אהיה תמיד אסיר תודה להם. כשהמשחק יתחיל אשכח מהכול וגם האוהדים, כולנו נתמקד במשחק".

גם מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה התייחס למפגש הפיקנטי. "כשאתה זוכה בשלוש אליפויות אתה נשאר בלבבות האוהדים, זה נורמלי. הוא היה מאמן חשוב עבור הקבוצה ויש לי המון כבוד אליו. מגיעה לו קבלת פנים חמה. אחרי השריקה הוא יהפוך לאויב ספורטיבי, בדיוק כמו שאר שחקני יונייטד". קונטה התייחס גם לפול פוגבה, אותו החתים ביובנטוס ב-2012: "זה היה החלום שלו לחזור למנצ'סטר יונייטד, אני מאחל לו בהצלחה אבל רק מאחרי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully