וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עוד ניצחון למכבי תל אביב, הפועל ראשון לציון במאזן חיובי

האלופה לא עוצרת ולאחר 24:32 על קרית מוצקין, היא עדיין לבד בפסגה עם חמישה ניצחונות רצופים. הקבוצה של עידן מימון גברה 23:25 על נס ציונה והתקרבה לצמרת, אשדוד ניצחה 33:37 את רחובות

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. איגוד הכדוריד, ספק 500
לא עוצרים. שחקני מכבי תל אביב/ספק 500, איגוד הכדוריד

במסגרת המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד, נערכו היום (שישי) שישה משחקים. במוקד, האלופה מכבי תל אביב שמרה על המאזן המושלם, בעוד הפועל אשדוד ממשיכה להדבק אליה בצמרת.

האלופה אירחה את מכבי קרית מוצקין, ולא התקשתה כשהובילה 7:19 כבר במחצית. הצהובים שמרו על היכולת עד הסיום וניצחו 24:32. מי שממשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה היא הפועל אשדוד, וגם היום היא השיגה ניצחון, 33:37 בבית על עירוני רחובות. האורחים לא נראו טוב כמו בכל פתיחת העונה, והם השיגו ניצחון בודד בחמשת המחזורים הראשונים. מילורד קריבוקאפיץ' כבש תשעה שערים עבור המנצחת.

גם בני הרצליה ממשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה, ולאחר שרשמה הפסד בכורה בשבוע שעבר למכבי תל אביב, היא חזרה למסלול הניצחונות עם 30:32 על קרית מוצקין בחוץ. ולדיצה סטויאנוביץ' בלט בהרצליה עם 13 שערים.

הקבוצה של עידן מימון, הפועל ראשון לציון, עלתה למאזן חיובי לראשונה העונה. האדומים שהפסידו במחזור הקודם, גברו היום במשחק צמוד, 23:25 על א.כ נס ציונה, שלא ניצחה כבר שלושה משחקים. אריאל רוזנטל ואבישי סמולר הרבו לכבוש להפועל עם חמישה שערים כל אחד. היריבה העירונית, מכבי ראשון לציון, הצליחה לברוח מהתחתית עם ניצחון ראשון לעונה. הצהובים גברו 21:34 על מ.כ חולון בחוץ, והם עדיין עם משחק חסר לאחר שלא שיחקו בשבוע שעבר מול רמת השרון.

מי שמתחילה להתאושש ולהציג כדוריד טוב היא אס"א תל אביב. האדומים שפתחו את העונה עם שלושה הפסדים, השיגו ניצחון ראשון בשבוע שעבר על מ.כ חולון, וגם היום המשיכו את ההתקדמות עם ניצחון דחוק על הפועל רמת גן, 28:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully