וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: אמיר כבירי לא יישאר ללא הכסף של הסינים

21.10.2016 / 14:28

הבעלים מבטיח מספר חודשים כי יזרים סכומים גדולים, אך קיים חוסר בקופה המוביל לאיחור במשכורות. אי הזרמה של עשרת מיליון השקלים בינואר תסלול את דרכו של כבירי מחוץ למועדון

עריכת וידאו: רן צימט

בווידאו: גיא לוזון מתכונן להפועל חיפה

הפועל תל אביב תנסה מחר (שבת, 18:15) לרשום לראשונה לרשום ניצחון שני רצוף העונה מול הפועל חיפה, אך עוד לפני שזה יקרה הצרות הכלכליות של המועדון מדאיגות מאוד את ראשי האדומים. הסיבה לאיחורים בקבלת המשכורות האחרונות.

עוד בנושא:

שחקני מכבי תל אביב טרם קיבלו את מענקי ההעפלה לליגה האירופית
אייל גולסה, רווח תפעולי: סיכום הערב של מכבי תל אביב והפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע רוצים מענק על העפלה: "אם כבר להפסיד, אז ככה"

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. ברני ארדוב
בבעיה. כבירי/ברני ארדוב

הבוקר פורסם כי צו עיקול של 1.2 מיליון שקלים הוטל על הקבוצה על ידי מס הכנסה ולכן ישנו עיכוב בשכר החודש. אלא מבירור הנושא, אותו עיקול כבר שולם בתחילת החודש ואין קשר לאיחור בשכר של חלק מהשחקנים, הצוות המקצועי ועובדי המועדון. הסיבה לעיכוב במשכורות הוא חובות גדולים של המועדון שמצטברים כל חודש ואי הכנסת כספים על ידי הבעלים אמיר כבירי.

האחרון מבטיח כבר מספר חודשים כי יכניס סכומים גדולים למועדון, אך זה עדיין לא קרה ולכן ישנו חוסר גדול בקופת המועדון. בימים הקרובים אמור להיכנס סכום נוסף של מעל חצי מליון שקל שממנו אמורים לשלם את רוב השכר. עם זאת, בהפועל טוענים כי אם כבירי לא יכניס כסף בחודש הבא, כרגע לא רואים כיצד הם ישלמו את שכר העובדים והשחקנים. עוד נטען בהפועל כי אם עשרה מיליון שקלים לא יכנסו בינואר מצד הסינים, זה כנראה יחרוץ את גורל של כבירי ויהיה בדרכו החוצה מהקבוצה. בינתיים, גם צ'ק על סך 85 אלף דולר שנשלח לליביו אנטל עבור חובות כלפיו מהעונה שעברה בוטל והרומני מאיים לתבוע את המועדון על הפרת חוזה.

בצד המקצועי, הקבוצה תגיע למפגש מול הפועל חיפה ללא חן עזרא, מרקו סימיץ' וניקולאס גורובסוב. השלושה פצועים ורק לאחר שאימון המסכם יסתיים, יהיה ניתן לדעת מי יתפוס את מקומם של השלושה בהרכב ובסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully