וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע רוצים מענק על העפלה: "אם כבר להפסיד, אז ככה"

21.10.2016 / 16:44

למרות ההפסד, שחקני האלופה משוכנעים ביכולתם לעלות לשלב הבא וכמה מהם ייפגשו עם אלונה ברקת כדי לסכם על גובה המענק. וגם: וואקמה ממשיך לעורר עניין באירופה והתמיכה של ברקת בראדי

צילום: ניב אהרונסון

1. עם סיום המשחק אתמול (חמישי) מיהרו כמה משחקני הפועל באר שבע לבדוק את הסטטיסטיקות של המשחק כדי לאמת את התחושה שלהם שההפסד היה בניגוד גמור לכל מה שהתרחש על המגרש. הם לא טעו: באר שבע החזיקה בכדור שני שליש מהזמן, בעטה לשער 19 פעמים לעומת חמש פעמים בלבד של הצ'כים, וגם מספר המסירות של האלופה הישראלית היה כפול משל היריבה. "היינו טובים בהרבה מספרטה פראג, אבל זה לא עוזר לנו כי הם ניצחו", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "התרגלנו שבמשחקים טובים שלנו יש תוצאה טובה, אבל הפעם כל השחקנים היו חסרי תכלית בהתקפה וזו בדיוק הבעיה שלנו". עכשיו גם תמונת הבית מסתבכת, ובאר שבע הרבה פחות תלויה בעצמה."אנחנו עדיין מאמינים, המצב שלנו לא כזה רע. זה אחד מהמשחקים הכי חד צדדיים ששיחקתי בו", אמר מאור מליקסון. "לא נרדמנו וידענו שהם קבוצה טובה, היו לנו מספיק הזדמנויות להבקיע אבל זה לא קרה".

עוד בנושא:
ספרטה פראג גברה 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר
ברק בכר: "שיחקנו מול קבוצה חזקה וזה פחות הלך, נעקצנו"

אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

2. שחקני באר שבע משוכנעים שהם עדיין מסוגלים לעלות לשלב 32 הגדולות. "זה היה משחק חשוב, אבל למזלנו יש עוד שלושה משחקים כדי לתקן", אמר שיר צדק. "אם כבר מפסידים, לפחות שניראה ככה. כל המשחק הצגנו יכולת שמראה שאנחנו ראויים לשלבים האלה. נבוא צנועים, אבל נעשה הכל כדי להוכיח שאנחנו ראויים לאיפה שאנחנו נמצאים. אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה". צדק דיבר גם על הטעות הלא אופיינית בהגנה שגרמה לספיגת השער של הצ'כים: "גם אצלנו זה קורה לעיתים רחוקות. נתקן ונתקדם. באר שבע קבוצה שמסתכלת קדימה. אנחנו עובדים נכון ויסודי ואם נמשיך ככה אני בטוח שנמשיך במסלול שלנו".

3. טוני וואקמה ממשיך לעניין לא מעט סקאוטים ברחבי אירופה. למרות ההפסד, באופ"א בחרו את הקשר הניגרי לשחקן המצטיין של המשחק ובבאר שבע מבינים שכבר בינואר הקרוב יהיו הצעות על השחקן. עם זאת, הם הבהירו שינסו לעשות הכל כדי להשאיר את וואקמה לפחות עד סוף העונה וזאת כדי לא לפגוע במאבק האליפות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
השחקנים עדיין בטוחים בעצמם. ברקת/יוסי ציפקיס

4. עד כמה שחקני באר שבע מאמינים ביכולתם להעפיל לשלב הבא? מספיק כדי שהשחקנים ינסו להבטיח לעצמם מענק כספי אם וכאשר זה יקרה. כמה משחקני הקבוצה כבר סיכמו עם הבעלים אלונה ברקת, כי הם יישבו איתה על מענקים אחרי שהמקום בשלב הבא יובטח. לוואלה! ספורט נודע שברקת סיכמה שחמישה נציגים מקרב השחקנים יגיעו לפגישה איתה ויסכמו את הנושא. השחקנים ישלחו נציגות של השחקנים הבכירים ביותר כולל אליניב ברדה ושיר צדק וככל הנראה גם מאור מליקסון ומאור בוזגלו. "כרגע אסור לנו לחשוב על זה", אמר אחד השחקנים. "ברור שכל אחד רוצה להרגיש שהוא עשה הישג וגם להיות מתוגמל. אלונה הבטיחה לשבת עם נציגות שלנו. אם נעשה את העבודה אנחנו בטוחים שגם נתוגמל".

5. במקביל, ברקת התייחסה גם לביקורות שהופנו נגד מהראן ראדי. לאחרונה, הקשר שפתח אמש בהרכב ספג לא מעט אש על ירידה ביכולתו, ובעלי הקבוצה החליטה לתמוך בו בחשבון הטוויטר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully