וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: אריק סאבו צפוי לפתוח מול אשדוד, סימיץ', עזרא וגורובסוב פצועים

הקשר יקבל קרדיט בהרכב בית"ר ירושלים, לידור כהן ימשיך להיעדר. גיא לוזון יפתח עם ורטה ודגני בהגנה, ביטון וזגורי בסגל. פלאח בספק למשחק של סכנין, נעים הגיע לאימון הפועל אשקלון

עריכת וידאו: רן צימט

משחקי השבת

16:00: בני יהודה - מכבי פתח תקוה (המושבה, שופט: אלי חכמון)

18:00: הפועל כפר סבא - הפועל רעננה (לויטה, שופט: אורן סימיניאן)

18:15: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (אצטדיון חיפה, שופט: איתן שמואלביץ')

20:15: הפועל אשקלון - בני סכנין (סלה, שופט: ארז פפיר)

20:30: מ.ס אשדוד - בית"ר ירושלים (הי"א, שופט: גל לייבוביץ')

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקבל באהבה. נעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:50, הפועל תל אביב: ללא חן עזרא, מרקו סימיץ וניקולאס גורובסוב פצועים, כרגע נראה כי אוראל דגני יתפוס את מקומו של סימיץ' לצידו של אדי גוטליב כשעופר ורטה ישוב להרכב לעמדת המגן הימני. מלבד זה, המרוויחים העיקריים הם דודו ביטון וישראל זגורי שיכללו מחר בסגל הקבוצה למשחק.

13:40, בית"ר ירושלים: המאמן רן בן שמעון ערך לשחקנים אסיפת וידאו והציג את משחקיה של מ.ס אשדוד. המאמן לא תרגל הרכב, אך עושה רושם ששמעון אבוחצירה שוב לא יפתח, כשאריק סאבו כן יעלה ב-11. בנוסף מתלבט בן שמעון בין קובי מויאל לדוד קלטינס, אך נראה כי האחרון זוכה לעדיפות. לידור כהן סובל ממתיחה במפשעה ולא יהיה בסגל, כשלעומתו ז'והאן אודל יתלבש להתמודדות (שלמה וייס).

13:09, בני סכנין: הבלם סארי פלאח נעדר מהאימון המסכם לאחר שלא חש בטוב. בעקבות זאת, הוא בספק להתמודדות. הבלם הצעיר מארון גנטוס תורגל לצידו של אברהם פאס ואם פלאח לא יפתח, הוא זה שימלא את מקומו, כשבנוסף קיימת אפשרות כי סגס תאמבי יוסט לעמדת הבלם. בחלק ההתקפי מתלבט המאמן יוסי אבוקסיס בין רמזי ספורי לבין יובל אבידור (שלמה וייס).

10:38, מכבי פתח תקוה: אחרי התבוסה לבאר שבע, לירוי צעירי התייחס למשחק נגד בני יהודה: "הייתה לנו מעידה במשחק נגד באר שבע, התוצאה לא טובה, היה משחק לא טוב שלנו. עשינו השבוע אימונים טובים ואנחנו רוצים לחזור ליכולת של לפני המפגש הזה. אף אחד לא רוצה להפסיד, בטח לא להיות מובס. קבוצות גדולות מאיתנו קיבלו הפסדים כאלה. אנחנו צריכים לחזור להתלהבות שאפיינה אותנו. נבוא מוכנים, הצוות הכין אותנו כמו שצריך. נקווה שנעשה תוצאה טובה" (איציק יצחקי).

09:55, הפועל אשקלון: הקבוצה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מול בני סכנין. מאמן הקבוצה, יובל נעים, שהעביר את האימון, התקבל באהדה רבה על ידי האוהדים, שהמתינו לו במגרש ואף הכינו לכבודו כרזת ענק "יובל אוהבים אותך" (עמית גולדשטיין).

09:49, הפועל חיפה: שחקני הפועל חיפה לא אהבו את הדברים שהשמיע יואב כץ במסיבת העיתונאים: "לא יכול להיות שיואב יגיד שניצחנו את בית"ר ירושלים בגלל מזל. אם הוא לא מאמין שננצח, לא ברור למה הוא עשה את האסיפה", אמר אחד השחקנים. אחד השחקנים העריך: "כשיואב מגיע לארץ, תמיד מתחילה חגיגה. הוא רוצה שידברו על הקבוצה, חושב שהעניין מסביב יגרום לשחקנים להיות דרוכים לקראת המשחק. הוא הבעלים, זאת זכותו". מהראן לאלה עבר אתמול טיפולים אבל יהיה כשיר למשחק ותורגל בהרכב. פיט פלטהאוזן, שחזר ארצה אחרי שיקום שעבר בהולנד, כבר מתאמן כרגיל ויהיה כשיר למשחק. חנן ממן תורגל והמשמעות היא שמקסים פלקושצ'נקו יהיה על הספסל. שלירן סרדל ימשיך בסופו של דבר בקישור ודור מלול כמגן ימני (איציק יצחקי).

09:22, מכבי פתח תקוה: קובי רפואה יחזור לשחק עם שני חלוצים, ויחזיר את גיא מלמד על חשבון מוחמד כליבאת להרכב. ננאד אדאמוביץ' יחליף את גל לוי. איטור מונרוי, שהתבקש לצאת שלשום מהאימון לאחר שהפריע כשרפואה שוחח עם השחקנים, כבר חזר להתאמן ויהיה בסגל. דני עמוס, שרשם טעות קשה בבאר שבע, ימשיך בין הקורות (איציק יצחקי).

07:59, מ.ס אשדוד: הקשר דן ביטון החלים מווירוס שתקף אותו במהלך השבוע וצפוי להיות כשיר ולפתוח. אור אינברום הצליח להתאמן ונראה כי יהיה לבסוף בסגל אבל לא יפתח. ניבאלדו שנמצא בברזיל ייעדר. קרלו ברושיץ' יחזור להרכב אחרי שנעדר מהמשחק האחרון מול בני יהודה בשל פציעה (יניב טוכמן).

07:51, הפועל כפר סבא: מאוויס צ'יבוטה יקבל אשראי מחודש מהמאמן שרון מימר ויפתח מול הפועל רעננה. גם חן דילמוני יחזור ל-11 אחרי מספר משחקים בהם סמי אליקים תפס את עמדת המגן השמאלי. אלי אלבז שהיה פצוע בחלק מהפגרה, החלים ויפתח בחוד (יניב טוכמן).

07:43, בני סכנין: הקשר סיראז' נסאר פצוע וייעדר. בקבוצה מודעים לחשיבות הגדולה של המשחק, שעשוי להיות קריטי עבור המשך העונה. "אסור לנו להפסיד שוב", אמר שחקן בקבוצה. "כולם מבינים את החשיבות של משחק אחרי פגרה ארוכה, אולי ארוכה מדי. חשוב שנפתח ברגל ימין" (שלמה וייס).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully