וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אלמוג כהן כבש לאינגולשטאדט מול דורטמונד, ניצחון לבאיירן

הקשר הפציץ מהאוויר בשמאל מקרוב (6) עם שערו הראשון בבונדסליגה מאז 2011, אבל דורטמונד חילצה 3:3 בתוספת הזמן. 0:2 לבאיירן המוליכה על מנשנגלדבאך, הרטה שנייה אחרי 1:2 על קלן

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג. GettyImages
הרגע הגדול שלו. אלמוג כהן חוגג/GettyImages

המחזור השמיני בבונדסליגה החל אתמול (שישי) עם 0:3 קליל של פרנקפורט על המבורג. במוקד עמד ניצחונה של באיירן מינכן 0:2 על הכבשה השחורה שלה בורוסיה מנשנגלדבאך, אך עוד קודם לכן כבש אלמוג כהן במדי אינגולשטאדט, שאיבדה יתרון בתוספת הזמן וסיימה ב-3:3 מול בורוסיה דורטמונד. הרטה ברלין עלתה למקום השני עם 1:2 על קלן שהפסידה לראשונה, לברקוזן הובסה ואילו וולפסבורג שוב הפסידה.

באיירן מינכן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

אלופת גרמניה הצליחה לעבור את המכשול השנתי שלה, כשניצחה לעיני 75 אלף צופים את הסייחים אחרי ארבעה מפגשים בהם כשלה לעשות כן. ארתורו וידאל הקדים את יוליאן קורב ונגח בעוצמה לרשת של יאן זומר בדקה ה-16, כשבדקה ה-31 דוגלאס קוסטה, בפעם הראשונה שפתח העונה בליגה, פרץ מימין והפציץ פנימה את השני. גלדבאך ניסתה לחזור במחצית השנייה, אך הכי קרוב שלה היה כדור של אנדרה האן למשקוף בדקה ה-71. באיירן עם 20 נקודות ופער שלוש בפסגה, הקבוצה של אנדרה שוברט עם שלושה משחקי ליגה רצופים ללא הבקעה.

דוגלאס קוסטה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
פתח לראשונה העונה בליגה וגם כבש. דוגלאס קוסטה/רויטרס

אינגולשטאדט - בורוסיה דורטמונד 3:3

אלמוג כהן היה חתום על השער הראשון של משחקי שבת בבונדסליגה, אך לצערו זה הספיק רק לנקודה - הראשונה של אינגולשטאדט בבית העונה. כבר אחרי שש דקות הוא המשיך מהאוויר ברגל שמאל אל הרשת של רומן ויידנפלר את הכדור החופשי של מרקוס סוטנר והעלה את אינגולשטאדט ליתרון מפתיע. היה זה שערו הראשון של הקשר הישראלי מאז ספטמבר 2013 (אז בליגה השנייה) וראשון שלו בבונדסליגה מאז פברואר 2011, אז עוד שיחק בנירנברג. השער הזה הגיע אחרי שבמחזור הקודם כהן השלים לראשונה העונה 90 דקות, וכך עשה גם הפעם.

דריו לסקאנו נגח את השני אחרי עוד כדור חופשי של סוטנר האוסטרי בדקה ה-24, והמארחת נראתה במסלול הבטוח לניצחון. מנגד, עוסמאן דמבלה הגביה נהדר ובישל לפייר אמריק אובמיאנג שער מצמק בדקה ה-59, אך לסקאנו הגיב עם השני שלו אחרי פחות מדקה. אלא שדורטמונד לא רצתה לרשום הפסד שלישי ברציפות. אדריאן ראמוס הקטין בדקה ה-69 אחרי מהלך יפה של המחליף כריסטיאן פוליסיץ', ובתוספת הזמן פליקס פסלאק הגביה, השוער המקומי הדף נגיחה של לוקאש פישצ'ק ואל הכדור הגיע פוליסיץ' שהמשיך מקרוב פנימה וקבע 3:3 דרמטי.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט כובש מול רומן ויידנפלר שוער בורוסיה דורטמונד. GettyImages
מהאוויר פנימה. אלמוג כהן כובש/GettyImages

המבורג - פרנקפורט 3:0

האורחת אמנם סחטה תיקו מבאיירן מינכן במחזור הקודם, אך לא ניצחה כבר שלושה משחקי ליגה ברציפות, ואין כמו מפגש עם אחת מנמושות הליגה כדי להשיג שלוש נקודות. לואיס הוטלבי (35) פתח את מסכת השערים כאשר דחק לשערו הוא מסירת רוחב שהועברה לרחבה, דניס דיקמייר לא הותיר להמבורג הרבה סיכוי כאשר קיבל כרטיס צהוב שני והשאיר אותה בעשרה שחקנים בדקה ה-57. רק שלוש דקות חלפו ומרקו פביאן מצא את שני טראשאי שהכפיל את התוצאה, ובדקה ה-69 אותו פביאן בישל גם להאריס ספרוביץ' המחליף. המארחת נותרה עם שתי נקודות בלבד, בפתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה שלה. טאלב טואטחה שותף לניצחון הגדול כשנכנס כמחליף בדקה ה-82.

רנה אדלר שוער המבורג מיואש. GettyImages
הייאוש גובר בהמבורג. רנה אדלר/GettyImages

באייר לברקוזן - הופנהיים 3:0

הקבוצה של רוג'ר שמידט הושפלה אחרי שמונה משחקי בית ללא הפסד, והגורם העיקרי לכך הייתה הרחקה מוקדמת של קווין פולנד מול הקבוצה ממנה הגיע ללברקוזן. החלוץ הורחק כבר בדקה השישית בעקבות עבירה כשחקן האחרון, והופנהיים ניצלה זאת בצורה מושלמת כדי להישאר בלתי מנוצחת ולהתקדם למקום השלישי. סנדרו ואגנר בישל לקרים דמירבאי בדקה ה-15 וכבש בעצמו בדקה ה-49, לפני שהשוויצרי סטיבן זובר חתם אחרי הרחקה רעה של השוער ברנד לנו בדקה ה-60.

שחקני הופנהיים. GettyImages
קונצרט בביי ארינה. שחקני הופנהיים חוגגים/GettyImages

דרמשטאדט - וולפסבורג 1:3

בכורה איומה למאמן הזמני של הזאבים, ולריאן איסמעאל, שראה את הבלם ההולנדי ג'פרי ברומה מורחק בדקה ה-23 בעקבות איבוד כדור אומלל שלו ומניעת מצב הבקעה בטוח. העונש היה כפול מבחינת וולפסבורג, שכן אניס בן חטירה סובב כדור חופשי נפלא אל הרשת בדקה ה-25. מריו גומז אמנם נגח מקרוב את שער הבכורה שלו בוולפסבורג בדקה ה-60, אבל ההונגרי לאסלו קליינהייזלר הפציץ פנימה בדקה ה-68 והמחליף סנדרו סיריגו שמר על המאזן הביתי הנקי מהפסדים של המארחת עם מבצע אישי בדקה ה-76. וולפסבורג ללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה.

ולריאן עיסמאל מאמן וולפסבורג. GettyImages
לא לבכורה הזו פילל. ולריאן איסמעאל/GettyImages

הרטה ברלין - קלן 1:2

המפגש בין שתי הפתעות העונה הסתיים בהפסד בכורה של קלן, לה נקטע הרצף הכי טוב שלה ב-27 השנים האחרונות. הרטה ברלין ממשיכה את הפתיחה הכי טובה שלה זה 46 שנים ושמרה על מאזן ביתי מושלם. ודאד איבישביץ' העלה את הרטה ליתרון בדקה ה-14, אנתוני מודסט הלוהט השווה עבור קלן בדקה ה-65, אך המילה האחרונה הייתה של ניקלאס שטארק, שנגח מקרוב פנימה.

ניקלאס שטארק שחקן הרטה ברלין. רויטרס
שמר על המאזן המושלם של הרטה בבית. ניקלאס שטארק/רויטרס

משחק נוסף

פרייבורג - אוגסבורג 1:2
לפרייבורג: מקסימיליאן פיליפ (66), נילס פטרסן (78). לאוגסבורג: חליל אלטינטופ (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully