וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רדנאפ דרס את אשתו, שחקני ברצלונה חושפים מה כותבים עליהם ברשת

מסי והחברים מובכים מול המצלמה, האנגלי גרר בטעות את אשתו על הכביש לאחר שרגלה נתפסה בדלת הרכב. כוכב ריאל הסתבך לאחר שפרסם תמונה פוגענית, כדורגלן קולומביאני נעצר בעקבות סרטון בו הוא נראה מכה את חברתו

צילום מסך

17:24: מסי ושחקני ברצלונה קוראים מה חושבים עליהם ברשת

13:07: כריסטיאנו רונאלדו עיצבן את הבודהיסטים

כוכב ריאל מדריד העלה לאינסטגרם תמונה בה הוא נראה מניח את רגלו על פסל של בודהה וגרר תגובות נזעמות.

12:25: ואן פרסי מצחיק במסיבת עיתונאים

חלוץ פנרבחצ'ה יתארח הערב עם קבוצתו אצל האקסים מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית. הוא השתתף במסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם המאמן דיק אדבוקאט ובסופה לא הצליח להתאפק ושאל אותו מול כולם האם הוא יפתח באולד טראפורד. שווה צפייה.

11:50: כדורגלן קולומביאני נעצר בעקבות סרטון בו נראה מכה את חברתו

האנייה מוסקרה בן ה-29, המשחק בריונחרס אגילס מהליגה בקולומביה, נעצר בעקבות סרטון מזעזע בו הוא נראה מכה את חברתו בעוצמה בפנים ולאחר מכן בועט בה כאשר היא על הרצפה.

10:56: הארי רדנאפ דרס בטעות את אשתו

המאמן האנגלי הסיע את אשתו לקניות וכאשר ירדה מהרכב לא שם לב שרגלה נתקעה בדלת. הוא החל לנסוע וגרר אותה על הכביש. "היה הרבה דם על הכביש, הארי היה לא מאופס, זו הייתה תאונה מטורפת", אמרה עדת ראייה. בסופו של דבר שמע רדנאפ את צרחותיה ועצר, אך רגלה כבר הספיקה להיפצע קשה. כמובן שהיא נלקחה לטיפול בבית החולים.

מאמן הכדורגל הארי רדנאפ. GettyImages
"הוא לא היה מאופס". רדנאפ/GettyImages

10:30: שוער העבר צייד פילים

סרטון של שוער העבר פסקאל אולמטה בו הוא נראה צד פיל מתרוצץ בימים אלה ברשתות החברתיות. בנוסף, הופצה תמונה שצולמה ב-2012 בזימבבווה של אולמטה עם גופתו של הפיל.

10:05: האמבולנס נתקע על המגרש, השחקניות עזרו לחלצו

תקרית הזויה נרשמה במהלך משחק ליגת נשים צרפתית בין טולוז לנימה. זה החל בפציעה של אחת משחקניות טולוז, שחייבה כניסה של אמבולנס לכר הדשא. בשל הגשמים החזקים שירדו בימים שלפני המשחק נתקע כלי הרכב ושחקניות שתי הקבוצות עזרו לחלצו.

09:47: בורוסיה מנשנגלדבאך או "קבוצה גרמנית כלשהי"?

גלדבאך התארחה אמש אצל סלטיק במסגרת ליגת האלופות. פאב מקומי ששידר את המשחק הסתבך מעט עם כתיבת שמע על שלט הפרסום אז הוא החליט ללכת על ":קבוצה גרמנית כלשהי". הגרמנים ראו, הפנימו ושינו את שם הקבוצה בטוויטר בדיוק לזה.

09:31: לברון ג'יימס מדגים גאווה עירונית

LBJ וחבריו מהקבאלירס הגיעו לפאב כדי לצפות ולחגוג את עלייתם של ה"אינדיאנס", קבוצת ה-MLB של קליבלנד, לוורלד סירייס.

09:10: ג'וש בראון הודה בעבירות של אלימות במשפחה

הבועט של הניו יורק ג'יאנטס הודה כי היכה את אשתו לשעבר וטען שהוא מכור למין וכי התעלל בנשים מאז גיל 7, אז עבר התעללות מינית בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully