וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייטס נזכר: "דריימונד גרין העכיר את האווירה ופגע בכימיה שלנו"

אקס גולדן סטייט חושף פרטים עסיסיים מחדר ההלבשה ה"אידילי" של הווריירס: "גרין ותומפסון התכסחו, היה הרבה חרא". בניקס "סוף סוף מתרכזים בכדורסל" אחרי הזיכוי של רוז, דאן בדרך לחמישייה של מינסוטה

AP

חדשות טובות לניקס: בית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס זיכה אמש (רביעי) את דרק רוז מכל סעיפי האישום בפרשת האונס שהסעירה את ה-NBA בתקופה האחרונה. חבר המושבעים החליט לזכות את כוכב הניקס ואת שני חבריו פה אחד. "אני מאושר שהבינו אותי והסכימו איתי. המקרה הזה היכה בי בעוצמה, אבל אני משתדל כבר להשאיר את זה מאחוריי ומנסה להתרכז בקריירה ובמשפחה".

ג'ארד, שהיה חלק מחבר המושבעים, אמר לאחר פרסום התצהיר כי "הייתה תחושה שהמתלוננת משחקת בנו. ברגע שהפרקליט התחיל לתשאל אותה היא מיד הייתה מתחילה לבכות. יכול להיות שאלה היו דמעות אמיתיות, אבל אני די בטוח שיכולת שלי לקרוא אנשים, והרגשתי שהיא מזייפת".

בניו יורק, כצפוי, נשמו לרווחה. רוז אמור להיות אחד מעמודי התווך של הניקס העונה, אבל הסחבת במשפט גרמה לכך שהקבוצה הטיסה עבורו מאמן כושר במיוחד ללוס אנג'לס כדי שישמור על כושר משחק. עכשיו הוא חופשי לחזור לתפוח הגדול ולהתכונן לעונה שבפתח. "הוא עבר תקופה קשה מאוד, אבל עכשיו זה שייך לעבר והוא יכול להתרכז בכדורסל. התפקיד שלי הוא להכניס אותו לתלם כמה שיותר מהר", אמר מאמן הניקס ג'ף הורנאסק.

עוד בנושא:
קדם עונה: כוכבי גולדן סטייט מחממים את הידית, טאונס ממשיך להלהיב
רק הבלגן עדיין חוגג: איך תיראה העונה של סקרמנטו קינגס הכאוטית?
לכל כתבות מחממים את הפרקט לקראת פתיחת עונת ה-NBA

שחקן ניו יורק ניקס דרק רוז. AP
אפשר לחזור לשחק. רוז/AP

גם גולדן סטייט חווה כעת מיני-משבר בעקבות ציטוטים מפתיעים של מריס ספייטס. הסנטר ששיחק בגולדן סטייט מ-2013 עד הקיץ האחרון בו עבר לקליפרס, סיפר במסגרת כתבת עומק שנעשתה ב-ESPN אודות דריימונד גרין כי הפורוורד הרב-גוני היה נוהג להתעמת עם שחקנים ולגעור בהם במהלך אימונים. "הקורבן" הראשי היה קליי תומפסון, שלדברי ספייטס "חטף הכי הרבה".

"דריימונד היה הורס אימונים עם כל מיני חרא. הוא בחור טוב, אבל בסופו של יום אני חושב שזה פגע בכימיה של הקבוצה במשך כל העונה", סיפר. ספייטס אף טען כי גרין היה הגורם המרכזי מאחורי רדיפת שיא הניצחונות בעונה הרגילה. בשלהי העונה שעברה, כששיא 72 הניצחונות התקרב, גרין היה "אובר-עצבני" ותבע מהשחקנים, לעתים בהערות וצרחות, לא להוריד רגל מהגז. "אף אחד לא אוהב שצועקים עליו מול אנשים, בטח לא במהלך משחקים כשיש גם משפחות בקהל. פאק, אף אחד לא ניסה להפסיד בכוונה".

זמן קצר אחרי פרסום המאמר, ספייטס הכחיש וטען שדבריו סולפו. "אני אפילו לא מדבר ככה. אם כולכם מאמינים לדברים שנכתבו בשמי, אתם גם צריכים להאמין שבמקדונלדס מוכרים טאקוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, קליי תומפסון. AP
לא הכל ורוד. גרין ותומפסון/AP

* אחת הקבוצות היותר מסקרנות בעונה הקרובה היא ללא ספק מינסוטה, שעדיין נותרה עם סימן שאלה אחד גדול בעמדת הרכז. כריס דאן נבחר במקום הרביעי בדראפט במפתיע ומאז צצו שמועות רבות על מעמדו הדועך של מי שהיה הרכז הפותח בשנים האחרונות, ריקי רוביו. כתב 'יאהו' אדריאן ווז'נרובסקי התייחס לסוגיה אמש וכתב כי "הטימברוולבס לא מתכננים להעביר את רוביו בטרייד בקרוב, אבל הם כן מתכננים להפוך את כריס דאן לשחקן חמישייה אחרי 20 משחקים בעונה הרגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully