וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "שום סיכוי שהייתי עובר לווריירס אם היו זוכים באליפות"

הכוכב החדש של גולדן סטייט סיפר למגזין "רולינג סטון" על ההחלטה הדרמטית והיחסים הסבוכים עם ווסטברוק ("היו לנו מחנות נפרדים במשחקי חוץ"). סוכנויות ההימורים נערכות להיסטוריה

AP

עונת ה-NBA תצא לדרך בעוד פחות משבוע, וכל העיניים יופנו אל עבר קווין דוראנט וגולדן סטייט. היום (רביעי) פורסמה במגזין "רולינג סטון" כתבה גדולה אודות הכוכב החדש של סגנית האלופה, שסיפק לא מעט ציטוטים מעניינים. בפרט: "זה הרגיש כאילו הכל היה מוכן לעזיבה שלי, בעיקר אחרי שהם פישלו בגמר. אין שום סיכוי שהייתי עובר אליהם אם הם היו זוכים באליפות, אבל אחרי משחק 7, צלצלתי לסוכן שלי ואמרתי - לעזאזל, מה אם אלך לגולדן סטייט?"

על הפגישה עם כוכבי הווריירס, סטיב קר והג'נרל מנג'ר בוב מיירס, ששכנעה אותו להצטרף לגולדן סטייט, אמר KD: "כולם כל כך אהבו אחד את השני ונראו כל כך רגועים. חשבתי לעצמי, לא היה אכפת לי לשחק עם החבר'ה האלה. אפילו לא חשבתי איך נשחק ביחד, שאלתי אותם איפה אתם הולכים לאכול? איפה אתם מבלים ביחד?"

בכתבה התייחס דוראנט גם ליחסים הסבוכים שלו עם ראסל ווסטברוק. "לי ולראסל היו מחנות משלנו במשחקי חוץ. לו היו את החבר'ה שלו, לי את שלי. זה לא היה קטע רע, ככה זה פשוט היה". כמו כן, סיפר ששלח לווסטברוק הודעת טקסט כשהחליט לעזוב לגולדן סטייט, אך לא התקשר אליו. השניים לא ממש דיברו לאורך התקופה בה דוראנט התלבט.

דוראנט אף שלח עקיצה לראשי הת'אנדר: "כל חיי ניסיתי לרצות אנשים. בזמן שקבוצות אחרות צירפו שחקנים ותיקים, אנחנו רק הפכנו צעירים יותר".

עוד בנושא:

הג'נרל מנג'רים קבעו: גולדן סטייט תיקח אליפות, לברון יזכה ב-MVP

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. AP
"אחרי משחק 7 של הגמר צלצלתי לסוכן שלי ואמרתי - לעזאזל, מה אם אעבור אליהם?"/AP

ובינתיים, טוענים בארצות הברית שגולדן סטייט הנוכחית זוכה בסוכנויות ההימורים ליחס לו זכתה רק שיקגו של עונת 1997/98. היחס על אליפות של הווריירס עומד על מינוס 150 - כלומר, הימור מוצלח של 150 דולר יקנה לכם בחזרה רווח של 100 דולר (לבולס, בשעתם, היה יחס של מינוס 125). אבל גם זה לא עוצר את המהמרים בארצות הברית, שכן גולדן סטייט היא עדיין הבחירה הפופולרית ביותר לזכות בתואר. 14 מ-20 ההימורים הגבוהים ביותר על האלופה הבאה ב-NBA בוצעו על הווריירס, כשההימור הממוצע עומד על 160 דולר (לשם השוואה, הימור ממוצע על אליפות של קליבלנד עומד על 70 דולר).

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully